سرباز معلم | آموزش و خاطرات

سرباز معلم، وبلاگی است که با هدف آموزش گرفتن امریه آموزش و پرورش، رفع مشکلات آن و نقل خاطرات این دوران ایجاد شده است.

سرباز معلم | آموزش و خاطرات

سرباز معلم، وبلاگی است که با هدف آموزش گرفتن امریه آموزش و پرورش، رفع مشکلات آن و نقل خاطرات این دوران ایجاد شده است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
  • ۱
  • ۰

سلام دوباره به دوستان عزیز و محترم

همونطور که مستحظر هستید دو روزه خبری منتشر شده که تعجب همه مارو برانگیخته.


http://vazifeh.police.ir/news/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1/13940/%D8%AA%D9%85%D8%AF%D9%8A%D8%AF+%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%8A%D8%AE+%D8%A7%D8%B9%D8%B2%D8%A7%D9%85+%D9%85%D8%B4%D9%85%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86+%D9%85%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%B6%D9%8A+%D8%B7%D8%B1%D8%AD+%D8%B3%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2+%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85+


تو لینک بالا خبر کامل رو میتونید بخونید.در ادامه مطلب هم متن کامل خبر رو من اوردم براتون.

متاسفانه اعتباری که قرار بود آموزش و پرورش بده نتونسته بده و باعث این شده که در تاریخ اعزام تا آبان تمدید بشه.

من هم مثل همه دوستان هاج و واج و انگشت به دهان موندم.طرحی این همه سال درست کار کنه ولی امسال ...

بعد این همه دوندگی و چند ماه صبر کردن و اتلاف وقت بعد اینطوری ...

اسمش هر چی که باشه بازی کردن با زندگی کثیری از جوونا هست.


اونطوری که جویا شدم از مسئول استخدام گفتن که سعیمون بر اینه این اعتبار تامین بشه و اعزام انجام بگیره و به من گفتن که بهتره تا اخر این ماه صبر کنین اگر اعزام نیروی امسال لغو شد به شکل و صورت دیگر اقدام کنید.

البته این ریسک هست و 2 ماه برای من و امثال من آب میخوره از عمرمون از زندگیمون.


در این مورد به لینکی که یکی از دوستان در نظرات گذاشتن نیز توجه داشته باشید:

http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/03/26/1105425



به هر حال اگر مطلب خاص و خبری هم بود بازم سعی میکنم به اطلاعتون برسونم.



به گزارش اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا ، این سازمان طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل عدم تامین اعتبارات ومنابع مالی توسط وزارت آموزش و پرورش و برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح تاریخ اعزام به خدمت مشمولان متقاضی این طرح تا یکم آبان ماه (01/08/95 ) تمدید گردید.

براساس این گزارش، این دسته از مشمولان می بایست برگ آماده به خدمت جدید خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10 ) دریافت نمایند ،همچنین در صورتی که متقاضی اعزام در یکم تیرماه سال جاری به سایر نیروهای مسلح و خارج از طرح سرباز معلمی هستند ،می توانند درخواست تعجیل در تاریخ اعزام خود را به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) ارائه نمایند.
این اطلاعیه می افزاید : این سازمان نیز حتی المقدور و با نظر مساعد با درخواست های آنها موافقت ودر اعزام تیرماه نسبت به اعزام آنان به آموزش اقدام می نماید.

نظرات (۱۸۰)

بچه ها مال من درست نشد گفتن شاید شنبه درست بشه خیلی نا امیدم من جزو اونایی هستم که تعجیل زدن بنظرتون درست بشو هست   

ممنون 😣
پاسخ:
انشالله میشه
به پست اول سایت مراجعه کنید
سلام به دوستان 
امروز آخر وقت من و چندتا از دوستانم بالاخره برگه سبز و سفید گرفتیم ولی آخر وقت اداری
میخوام اینو بگم به دوستانی که هنوز نگرفتن و اینکه اصلا و ابدا نگران نباشید
خود نظام وظیفه گفت اول وقت یعنی ٧ برید و اونا درست میکنن و گفتن که اصلا نگران نباش و حتما حتما درست میشه و جای نگرانی نداره

داداش میبخشی مزاحم میشم این کد سخارو از کجا بیارم تو هیچ جای برگم نیستش
پاسخ:
کد سخا تو برگه واکسیناسیونتون هست پررنگم نوشته
اگر گم کرده باشید باید از پلیس +10 بگیرید کد سخارتونو
با سلام
در استان اذربایجان شرقی تبریز بنده نتوانستم برگه اعزام رو از پلیس 10 بگیرم و به معاونت نظام وظیفه ی استان مراجعه کردم تقریبا ساعت 12.30
مشغول چاپ برگه ها بودند و گفتند شنبه صبح ساعت 7 اینجا باشید تا برگه ها را خودمان اینجا تحویل خواهیم داد و پادگان شما شهید قاضی میباشد
من به شماره 110206010 پیامک زده بودم و تاریخ اعزامم از 95.8.1 به 95.4.1 تغییر کرده ولی در سایت evazifeh.police همان 95.8.1 است و نگرانم از وضعیت
لطفا راهنمایی فرمایید
پاسخ:
اصلیش همون برگه ای هست ک دستتونه
نگران نباشید
داداش ممنون از راهنمایهات 
پاسخ:
خواهش میکنم
خداییش الان موندم شنبه برم یا نه  تعجیل زده بودم مال من تغییری نکرده بود اعزامم مال سه نفر از دوستان و همشریام شهید طبابایی تبریز بمنم گفتن شنبه ازاونجا بگیر اخه 7 صبح ازکجا بگیرم تازه چه ضمانتی هست اعزامم
سلام به ما هم گفتن شنبه برین نظام وظیفه
سلام . بماهم گفتن شنبه بگیر شنبه از کجا بگیریم اوگجای که تقسیم میشیم یا جای دیگه باید بریم
پاسخ:
از معاونت نظام وظیفه
سسلام دوستان وقتتون بخیر هرکس پادگان شهدای کرمانشاس ب تلگرامم پیام بده ۰۹۳۶۷۲۰۰۱۵۹
سلام کسی هست تاریخ اعزامش عوض نشده باشه ولی بهش گفته باشن سنبه اعزام شو مشکلی نداره ممنون اگه جواب بدین؟
پاسخ:
باید شنبه صبح از نظام وظیفه بگیرید
دوستان خدارو شکر دیگه همه چی تمام شد (یا بهتر بگم همه چی شروع شد!).
مکان آموزشی من "بابل" افتاد دیگه کیا بابل هستن؟ محل تدریس هم زاوه در خراسان رضوی. از اینکه کنار هم بودیم بسیار خوشحالم و انشالله همتون موفق باشید و به امید اینکه همه سرباز امام زمان باشیم.
یا علی
پاسخ:
انشالله
یا علی
سلام نحوه اعزام چجوریه یعنی خراسانی همشون یک جاهستن یاحساب کتاب نداره؟الان رفتم پلیس+10گفتن تاریخ هنوزعوض نشده
پاسخ:
ظاهرا بر اساس مسیر تقسیم بندی میکنن
سلام
میشه با بقیه سربازا نرفت یعنی خودم برم پادگان؟
پاسخ:
سلام
خیر بزرگوار بار اول همه یکجا میرن تا جایی که میدونم
بچه ها مبارکه تاریخ اعزاممون مشخص شد   19م  تازه ابلاغیه جدید دستم رسید 
پاسخ:
ممنونم
ماهم به شما تبریک میگیم
سلام
دوستان تازه آموزش پرورش باهام تماس گرفت 
گفت۱۵م برو پلیس۱۰+برگ اعزام جدیدتو بگیر
ولی من 1شهریورم مگه لازمه بگیرم
پاسخ:
بله همه باید بگیرن
دوستان سلام یه اطلاعیه اومده که توش گفته سه شنبه برای دریافت برگه ی اعزام به خدمت به مراکز پلیس بعلاوی ده مراجعه کنید تو کانال سربازمعلمان
پاسخ:
اطلاعیه رسمی گذاشته شد
اقا تازه از اداره کل برگشتم گفتن سه شنبه برو حوزه نظام برگه اعزام جدیدتو بگیر شنبه اعزامین 😚😶😚   یعنی همون 19م   البته اداره کل خوزستان ها 
سلام هرکس خبری گرفت ب ماهم بگه مردم از استرس 
پاسخ:
چشم
جالبه که آموزش و پرورش میگه درست شده ولی پلیس +10 و وظیفه عمومی هیچ اطلاعی ندارن
پاسخ:
اندر احوالات ما
دوستان سلام
خبری نشد خبری ندارید ؟
تاریخ های شما تغییر کرد ؟
گفتن درست میشه یا نه و تا کی درست میشه 
ممنون میشم خبر بدید هر خبری شد
پاسخ:
سلام دوست عزیز
فعلا تغییری نداشته
به محض تغییر اطلاع رسانی خواهد شد حتما
بچه ها کسی نرفته پلیس +10 ببینه عوض شده تاریخ یا نه؟
هیچکی هیچ خبری نداره؟؟؟؟؟
پاسخ:
از سایت نظام وظیفه هم میتونید چک کنید تاریخ اعزامتون رو
evazifeh.police.ir
کد ملی
کد سخا
دوستان خبری نشد اگه خبری شد بماهم اطلاع بدید ممنون میشم 
پاسخ:
چشم حتما
کانال تلگرامی کمپین سرباز معلمان :  @sarbazmoalem1395

عرض سلام خدمت همه دوستان،لطف کنید همه ۱ پیامک به برنامه مردم چی میگن شبکه سه ارسال کنید مشکل و وضعیتمون رو بگین وقتی تعداد پیامک ها زیاد بشه پیگیری میکنن بزارید رسانه ای بشه شاید تکلیفمون روشن شه و مشکل حل شه،۲۰۰۰۰۳۵۵ شماره پیامک برنامه.به گوش همه خبرگزاری ها برسونید تا پیگیر باشن
خوبه اموزش و پرورش شما یه خبری دارن بهتون بدن لااقل دلتونو خوش میکنن اموزش و پرورش شهر ما اصلن از هیچی خبر نداره خداییش من ازون بیشتر خبر دارم هفته ی ایندم دوباره علاف و سرگردان تازه چهارشنبه پنج شنبشم تعطیله ازون ورم تعجیل زدم یک تیر میرم پلیس +10 میگه غیبت میخوری کلن قاطی کردم خداییش
پاسخ:
خبری باشه مام میذاریم دوست من
نگران نباشید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
نه اقا شدنی نیست این کار چون باید حداقل امروز کد ها زده میشه که تا شنبه یکشنبه برگه ها دستمون برسه
اینا دروغ میگن همشون و ما رو مسخره و بازیچه کردن
از اموزش پرورش هر وقت بپرسی میگن حله و قرار بود 1تیر بریم حالا شده 19 تیر و هنوز هیچ سند رسمی وجود نداره
هم نیروهای مسلح دروغگو هم اموزش پرورش
مخضوضا آموزش پرورش که ** *** ****** **** دارن تو وزارت تاراج میکنن
خدا از این بدتر حفظ کنه
پاسخ:
توهین خوب نیست دوست من (نظرتون تصحیح گردید)
دست یه نفر نیست که بگیم اون قصور میکنه
مساله فراگیرتر از این حرفاست
بچه ها از کجا این همه مطمئن هستین 19 اعزامیم تو سایتی چیزی اعلام کردن من که رفتم حوزه بم میگه غیبت میخوری پلیس +10 میگه چیزی به ما ابلاغ نشده تاریخ اعزامت هم یک چهاره الان باس پادگان باشی ولی اداره کل بم میگن طبق اون ابلاغیه شما غیبت نمیخوری حتی اگه سرباز معلمی درست نشد 
پاسخ:
طبق این خبر دوست بزرگوار که تو سایت های مختلف درج شده
http://khabaronline.ir/detail/548761/society/Police

یا این
http://poshtibani.ea.medu.ir/portal/home.php?ocode=30000905&block=announcement&id=13477

  • امیر حسین
  • سلام برادرا
    امروز به ادره کل زنگ زدم گفتن که اعزاممون اگه خدا بخواد 19 ام هستش
    و همین امروز ابلاغیه نظام وظیفه به اداره رسیده و گفتن تا یکشنبه درست میشه و هم گفتن ما خودمون از شماها بیشتر نگرانیم که چه جوری کلاسامون رو بدون معلمهایی مثل شما پر کنیم و گفت درست میشه
    توکل بخدا کنید ایشالادرست میشه
    هرجور فکر میکنم می بینم جور در نمیاد که اموزش پرورش بخواد در مورد حل شدن این مسِیله دروغ بگه چون ماجرای یکی دو نفر نیس که 4000 نفره
    بعدشم سردار کمالی دروغ نمگه که
    و گفتن کسایی که 1تیر اعزامند نرن یعنی منی که تعجیل زده بودم واسه 1 تیر و کد نزده بودن مازاد بودم و نرفتم اگه اینا 19تیر اعزام نکنن من الان غایبم این غیبتو کی جوابگو خواهد بود ؟؟ گرچه سردار کمالی هم گفتن افرادی که اعزام 1 تیر هستند اعزامشان کنسل شده  و19 تیر اعزام میشوند ولی رفتم نظام وظیفه بهم گفتن تو الان غایبی و به ما چیزی ابلاغ نشده
    رفتم اموزش پرورش کل استان گفتن اعزام 19 تیر 100% و قطعیه نگران نباشید و غیبت شما از نیروهای مسلح حل خواهد شد و به نظام وظیفه ابلاغ خواهد شد
    عجب اشتباهی کردم با سرباز معلمی دارم از عقل خودم شک میکنم
    برادرا اگه کسی چیزی از اعزام شنیده بگه تا تسکین پیدا کنیم
    سلام
    رکن اصلی هر کشوری اموزش پرورشه این اموزش پرورش کشور ماست که برای هر کاری بودجه و هزینه های گزاف پرداخت میکنند ولی بحث که به سرباز میرسه نداریم مردیم از گرسنگی و ...
    بدهی های چند ساله سپاه را پرداخت نکرده بودند که با کوتاه فکری خود میخواستند پول سپاه را هم بالا بکشند ولی نشد ...
    به هر حال برادران اینا به فکر من تو و ما نیستند که عمرمان تلف شود و بعد هم رهبر انقلاب میفرمایند جوانان زود ازدواج کنند و تشکیل خانواده دهند
    اینا حتی به سخنان رهبر هم توجه نمیکنن فقط خدا از این اموزش و پرورش و عواملین این وزارتخانه نگذرد که تباه میکند فقط عمرها را
    امروزم خبری نیست داریم به 19 تیرم نزدیک میشیم بازم خبری نیست . خداییش کسی براش مهم نیست 4000 جوون علاف و سرگردونن اصلن براشون مهمم نیست خداییش دیگه خسته شدم مطمعنم فردام خبری نمیشه
  • عبدالرضا پرکان
  • سلام دوستان .من صبح مصاحبه دارم واسه سرباز معلمی امروز زنگ زدن صبح ساعت 9صبح باید برم اداره کل استان یه خواهش دارم از دوستانی که رفتن مصاحبه دادن اگه میتونید سوالاتی که موقع گزینش ازتون پرسیدن رو برام بفرستید من یه چیزی داشته باشم واسه صبح که جواب بدم لطف کنید برام سوالات رو به واتساپ این شماره 09391641445یا ایمیل aminparkan@gmail.com یا تلگرام بفرستید ممنون میشم 
    پاسخ:
    سوالات قسمتیش توی این وبلاگ براتون گذاشته شده
    سلام برادرانی که میفرمایند تاریخ اعزامها درس شده پس چرا بهمون از سازمان نظام وظیفه اس ام اس نمیاد مبنی بر اینکه تاریخ اعزام به 95.4.19 تغییر یافته  و میرم حوزه نظام وظیفه میگن 8.1اعزامی و تاریخ تغییر نکرده
    تو این چند روز من که نگرانی و اضطراب حداقل 10 سال پیر کرد 
    خدا بر باعثش لعنت کند
    سلام دوستانی که میفرمایین تاریخ اعزام درس شده یا اموزش پرورش گفته حل شده و 19تیر اعزامیم پس چرا از سازمان نظام وظیفه اس ام اس نمیاد مبنی بر اینکه تاریخ اعزام به 95.4.19 تغییر یافته
    یا رفتم حوزه نظام وظیفه پرسیدم گفتن 8/1 اعزامی و تاریخ تغییر نکرده
    استان آذربایجان شرقی تبریز
  • بدبخت خدمت
  • سلام
    برادرا من امروز با اموزش پرورش کل استان اذربایجانشرقی تماس گرفتم پرسیدم گفت اسامی رو فرستادیم ستاد کل نیروهای مسلح 100% بی برو برگشت 19 تیر اعزامید و برگه  میاد در خونتون ولی فعلا نظام وظیفه تاریخ اعزامو تغییر نداده و همون 8/1 هست و علت اعزام 19 تیر هم این است که بنابه ضوابط ستاد کل نیروهای مسلح تاریخ 1 ماههای زوج اعزام لیسانس به بالا و هر ماه تاریخ 19دهم اعزام فوق دیپلم به پایین یعنی بجز این دو تاریخ زمان دیگه ای اعزام نمیکنند
    مشخص نیست که حرف کدومشون مورد قبوله یعنی تا روزی که وارد پادگان نشدیم نمیشه به حرف اموزش پرورش اعتماد کرد !!!
    عجب حکایتی شد خدمت ما به قول اون برادر اگه این همه پیگیر مدافع حرم بودیم تا حالا رفته بودیم و شهیدم شده بودیم
    سلام دوستان من گیلانم سرباز معلمم از استان با اداره کارگزینی منطقه ی ما تماس گرفتن امروز اطلاع دادن که 19 تیر اعزام قطعی شده یکی دو روزه برگه میاد دره خونمون گفتن احتمالان هم پادگان مازندران باشه گفت از چهارشنبه یا پنجشنبه برن پلیس+10 برگه جدیدشون رو دریافت کنن موفق و موید باشید ایشاالله همگی رو تو پادگان ببینم خبر قطعیه با تشکر
    بچه ها  وجدانن خبری نشد نکنه ماکه یک چهار بودیم غیبت خوردیم و نمیدونیم اخه رفتم پلیس +10  میگه که چیزی به ما نگفتن 
    پاسخ:
    نگران نباشید
  • امیر حسین
  • یه چیز هم بگم ممکنه کسایی که پادگان میمونن ممکنه بگن که دوره سرباز معلمی لغو شده
    باز میگم اصلا و ابدا نگران نباشید نباشید
    پاسخ:
    لغو نمیشه
    4000 معلم جایگزین میخواد برادر من شوخی نیست که
  • امیر حسین
  • بچه ها کسایی که دوره تکمیلی دارن
    موقع رفتن به پادگان ، باید چه مدارکی رو با برگه دوره تکمیلی ببرن ؟
  • امیر حسین
  • سلام
    نگران نباشید من دیروز به اراده کل زنگ زدم گفتن تا دو سه روز آینده تاریخ های اعزاممون درست میشه و ضمنا هفته پیش نامه های نظام وظیفه مون تایید شده بود
    اصلا نگران نباشید توکل بخدا کنید مطمئن باشید
    و همچنین تو خود سایت آموزش و پرورش هم گذاشته
    http://pdm.medu.ir/portal/home.php?ocode=100010874

    پاسخ:
    ممنون اطلاعتون دوست من
    سلام 
    من 51 روز تکمیلی بسیج دارم , از آموزشی معاف میشم؟
    پاسخ:
    اطلاع دقیقی از این دوره و نحوه اعمالش ندارم بنده

    سید حسن حسینی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است تعداد سرباز معلم ها  تغییر کند؟، اظهار کرد: سهمیه ۴ هزار نفر برای سال ۹۵، تغییری ندارد و در حال حاضر مجوزی برای استخدام سرباز معلمان و روحانیون وجود ندارد. در این خصوص قسمتی از بدهی های سال گذشته تامین و برای سایر آن در حال پیگیری هستیم.
    وی ادامه داد: امیدواریم در سال جدید در خصوص تامین تعداد سرباز معلم ها دچار مشکل نشویم.
    طرح آموزش نظامی ۴ هزار معلم از دو هفته دیگر آغاز می شود.

     واقعیت داره؟

    سلام
    برادرا من امروز یه حالتی پیدا کردم که حس میکنم کار درست نمیشه تا ما اعزام بشیم از این اموزش پرورش هیچ کاری بعید نیس دیدی یهو حرفشونو عوض کردن که اقا نشد گرچه اطلاعیه دادن کتبی
    به اموزش پرورش زنگ میزنم میگه اقا حل شده 19 تیر اعزامید به حوزه نظام وظیفه میرم میگن تاریخ اعزامت8/1 هست و به ما چیزی نگفتن میگم سردار کمالی گفته 19 تیر اعزامید میگن ما اطلاعی نداریم
    پس تکلیف ما بدبختا که خواستیم یه ثوابی کنیم و با مدارک معتبر تحصیلیمون به بچه های محروم درس بدیم چیه؟
    مارو این همه اذیت دادن که معدلت بالا باشه گزینش تایید کنه و ...
    اخه اموزش پرورش باید اول این بدهی ها و بودجه شو سنجش میکرد بعد طرح سرباز معلمی میداد تا 4000 جوانو بدبخت کنه
    نمیدونم چکار کنم مثل اینکه دنیا سرم میچرخه از بلاتکلیفی
    اگه واسه مدافع حرم این همه پیگیر شده بودیم تا حالا رفته بودیم و شهید هم شده بودیم
    پاسخ:
    سلام
    نا امید نباش برادر من
    دیگه متاسفانه مشکلات اداری ما تمومی نداره
    انشالله به موقع اعزام میشیم

    یکی از دوستان میگفت آموزش پرورش منطقه بهشون گفته 4 شنبه برن پلیس+10 و تاریخ جدیدشون رو بگیرن ولی جای ما فعلا خبری نیست.
    پاسخ:
    بله برخی دوستان اینطوری گفتن
    ولی فعلا خبر رسمی و قطعی نیومده که بدونیم چی به چیه
    سلام خسته نباشید کسی هست تاریخ اعزامش عوض شده باشه من ک هنوز8.1
    پاسخ:
    سلام
    فعلا مال هیشکی عوض نشده
    سلام خسته نباشید کسی هست تاریخ اعزامش عوض شده باشه من ک هنوز8.1
    پاسخ:
    سلام
    فعلا مال هیشکی عوض نشده
    تورو خدا اینا کی میخوان مارو اعزام کنن ازین بلاتکلیفی دربیارن 
    تازه امروز رفتم اموزش و پرورش میگفت احتمال اینکه اموزشیتون تو ارتش باشه زیاده 
    پاسخ:
    بیفته مهم نیست
    فقط مارو بفرستن بریم دو ماهه دیگه چیزی نیست
    با سلام‌و خدا قوت. طاعات و عبادات قبول. بنده دوره تکمیلی 45روزه دارم.نامه از سپاه پاسداران  استان هم نیاز هس؟لطفا راهنمای کنین. متشکرم
    پاسخ:
    د این مورد اطلاعی ندارم ولی اونطور که دوستان میگفتن باید سپاه تایید کنه
    مراجعه کنید اونا دقیق راهنماییتون کنن
    سلام خدمت شما سروران گرامی
    ببخشید ی سوال داشتم میخاستم بدونم من دوره ۳۰روزه تکمیلی بسیج رو رفتم ولی به دوره ۱۵روزه که رسید گفتن کارت سبز یا همون کارت تکمیلی بسیج بهم خورده میخاستم بدونم تکلیف ما چیه؟ایا در دوره اموزشی سرباز معلم باید بریم یا ن؟اگرم بریم باید چند روز بریم
    تشکر میکنم ازدوستان سربازمعلم
    پاسخ:
    توی تاریخ اعزام به هر حال باید با همه تشریف ببرید پادگان مورد نظر
    مدارکتون رو هم همراه خودتون داشته باشید
    اونجا بررسی میکنن اگر نیاز بود بمونید نگهتون میدارن اگر نبود حاضریتونو میزنن یکی دو روز بعد برمیگردید
    سلام
    میگم امکان داره اینا بزنن زیرش؟
    بگن نشد دیگه؟
    چون خبری دیگه منتشر نمیشه که و منم رفتم هنگ نظام وظیفه استانمون نگاه کرد به سایتشون گفت تاریخ اعزامت 8/1 و به ما چیزی نگفتن که حل شده یا نه
    پاسخ:
    فعلا منتظریم تا برگه جدید دستمون برسه
    عریزان اگه خبری شد کجا اعلام میکنن 
    پاسخ:
    سایت های رسمی
    مام اطلاع رسانی میکنیم خاطر جمع باشید
    سلام وقت بخیر .یه سوال داشتم .بنده هم 19 تیر برای سرباز معلم اعزام هستم .دوره 45 روزه هم رفتم .حالا آموزشی ما  چقد هستش ؟!ممنون میشم پاسخ بدید
    پاسخ:
    سلام
    تا جایی که من میدونم دیگه شماره دوره آموزشی طی نخواهید کرد
    فقط با همه میرید پادگان حاضری میزنید برمیگردید
    چیزی که منمیدونم اینطوریه
    بچه ها شنبه شد و هیچ خبری نشد شما چیزی نشتیدین
    پاسخ:
    فعلا خیر

    احتمال میدین که بچه های متاهل تبریز آموزش رو کدوم پادگان باشن؟

    پاسخ:
    نمیدونم متاهل هارو ولی اذربایجان معمولا کرمانشاه میره
    ولی بازم نمیدونم قطعیش چیه
    بچه ها حالا فردا باید بریم اداره حوزه؟
    پاسخ:
    کجا اطلاع دادن که شنبه جایی برید؟
    خداروشکر که داره درست میشه
    ولی دوستان این روزا یادمون نره برای 19برادر خودمون طلب بخشش کنیم
    خدا رحمتشون کنه
    طاعات و عبادات قبول
    پاسخ:
    خدا رحمتشون کنه
    به خانواده هاشون صبر عنایت کنه
    اگه سردار کمالی گفتن پس درسته چون من نشنیده بودم، در ضمن یکی از دوستان که دوره رو گذرونده بود میگفت همه سربازارو 26 مرداد ترخیص میکنن پس شد 37 روز !!!!
    بله دیگه 19 تیر اعزام میشیم 12 روز از تیر +31 رور از مرداد مجموعا 43 روز میشه
    1 شهریور هم دوره جدید میاد و ما ترخیص میشیم که به نفع ما شد چون 62 روز کجا و 43 روز کجا
    سردار کمالی به این مطلب هم اشره کرده مطالعه فرمایید
    پاسخ:
    ممنون از توجهتون
    دوستان با توجه به اینکه تو شهریور دوره بعدی سربازان میان، به نظرتون این 19 روز رو از اخر حساب میکنن؟ یا اینکه دیگه حساب نمیشه؟
    آقا دمت گرم وبلاگ خوبی داری سریع از همه چی باخبر میشی
    واضح تر بگویم برای تمام کسانی که جز پذیرفته طرح سرباز معلمی هستند برای این افراد مجددا کد و برگه اماده بخدمت زده خواهد شد و کسانی که تاریخ اعزام 1 تیر دارند و یا در این مورخه اعزام شده اند اعزامشان کنسل است و باید 19 تیر تمام 4000 نفر اعزام شوند زیرا ستاد کل نیرو های مسلح این 4000 نفر را بعنوان امریه اموزش و پرورش میشناسد
    ولی اگر ستاد نیروهای مسلح با اموزش و پرورش به توافق نمیرسید ان وقت تمام این 4000 نفر بعنوان نیروی آزاد حساب شده و از طرح امریه آموزش پرورش خارج میشدند که الحمد الله حل شد مشکل
    در اطلاعیه 14-95 اموزش پرورش به شدت بر این موضوع تاکید شده که هرکس تاریخ اعزامش 1 تیر است در 1 تیر اعزام نشود تا مجددا برایش اماده بخدمت صادر شود
    و همچنین فرمایشات سردار کمالی بر این موضوع اشاره دارد
    پاسخ:
    ممنون از توضیحاتتون
  • عبدالرضا پرکان
  • خب من بدم پلیس 10+و تاریخ اعزامم همون یک شهریور باشه باید چکار کنم 
    پاسخ:
    باید منتظر باشید برگه جدید براتو نبیاد
    یعنی همه منتظریم برگه جدیدمون بیاد
    سلام
    برادران کسانی که تاریخ اعزامشان 1تیر بوده و یا از 1/8 تعجیل زدن به 1تیر بنابه فرموده سردار کمالی این افراد نباید در 1 تیر اعزام شوند گرچه برگه اعزام 1تیر داشته باشند و اعزام این افراد کنسل شده و 19 تیر تمام پذیرفته شده گان نهایی طرح سرباز معلم با هم اعزام خواهند شد
    اطلاعیه سردار کمالی را مطالعه فرمایید به همه سوالات بطور دقیق پاسخ داده شده
    سلام منظور این دوستمون از تکمیلی بسیجی چیه؟
    پاسخ:
    یه دوره ای هست بسیج میذاره که چیزی شبیه همین دوره آموزشی ولی آسونتر
    بعد یه برگه سبز میدن که فرد رو از دوره آموزشی معاف میکنه
  • عبدالرضا پرکان
  • سلام دوستان عزیز بنده هم سرباز معلمی ثبت نام کردم و پذیرفته شدم ولی برای مصاحبه اصلا زنگی بهم نزدن تا الان که سردار کمالی اعلام کرده که تاریخ اعزام سرباز معلما 19تیر ماه من تاریخ اعزامم 1شهریوره رفتم آموزش و پرورش شهرمون پرسیدم میگن برو ببین تاریخ اعزامت رو تمدید کردن واسه 19که بری آموزشی یا نه من نمیدونم چکار باید بکنم اسمم تو سیستم آموزش و پرورش هست بعنوان پذیرفته شده لطفا هر کس اطلاعاتی داره به منم بگه چکار کنم فرصت خیلی کمه تا 19تیر اگه کسی میدونه برام بفرسته ایمیل بزنه منم بدونم چکار کنم چی به چیه لطفا  
    پاسخ:
    خب اگر پذیرفته شده نهایی باشید یعنی قبول شدید
    در مورد تاریخ اعزام هم به پلیس +10 مراجعه کنید و در مورد تاریخ اعزامتون جویا بشید
    بچه ها من جزو اونایی هستم که تاریخ اعزامشون یک چهار بود و رفت یک هشت بعد من از ترس  اینکه حذف بشم رفتم تعجیل زدم برا یک چهار موافقت شد برام کد هم زدن ولی وقتی کار درست شد دیگه نرفتم نکنه این تعجیل کارمو خراب کرده باشه
    پاسخ:
    از آموزش و پرورش اطلاعات دقیق رو جویا بشید دوست من
    تا جایی که ما میدونیم پذیرفته شدگان نهایی همشون درست خواهند شد
    سلام حقوق سرباز معلمان به چه صورته؟من شنیدم اونایی که متاهل هستن و تونواحی غیربومی اعزام میشن تا600تومن هم گرفتن حقیقت داره؟
    پاسخ:
    در مورد حقوق شخص بنده اطلاع چندانی ندارم
    حالا باید چه اقدامی بکنیم یعنی لازمه مراجعه کنیم ملیس +10  یا حوزه نظام
    پاسخ:
    فعلا خبری منتشر نشده که چیکار کنیم دقیقا
    منتظریم
    من اول یک چهار بودم بعد یهو شدم یک هشت رفتم اموزش پرورش بم گفتن باید یک چهار بشه منم تعجیل زدم این کارمو خراب نمیونه چون تعجیل زدم 
    پاسخ:
    خودشون درست میکنن
    سلام هر کس تاریخ اعزامش 1 تیر خورده و یا تعجیل زده نباید بره
    طبق سخنان سردار کمالی هر کس که جز قبولین اموزش پرورش برای طرح سرباز معلم است اگر در تاریخ 1تیر اعزام شده فرایند اعزام او کنسل است و باید در تاریخ 19تیر به همراه سایر سربازان معلم اعزام شود
    اینجا گذاشته شده بخوانید
    ثانیا طرح دیگه کاملا حل شده و نیازی به نگرانی و استرس نیست راحت باشید تا روز اعزام چون وقتی حرفی از دهن یه سردار مملکت در بیاد ان هم چنین موضوع مهمی قابل برگشت نیست
    با سلام تکلیف اونای که تعجیلی زدن چی میشه الان من باید دیروز عجب شیر میبودم 
    پاسخ:
    آموزش و پرورش گفته هیچکس نره
    خودشون حل خواهند کرد
    سلام،  ما ک تکمیلی بسیج داریم اموزشی نمیریم؟ نه؟
    پاسخ:
    همراه مدارکتون باید با همه رید اونجا حاضریتون وبزنن برگردین
    بچه ها من تاریخ اعزامم امروز بود کدم هم مازاد بود رفتم پادگان چون گفتن سرباز معلمی لغو شده خلاصه بمون کد 05 کرمان دادن و بلیط برا روز بعد که یهو اداره زنگ زد گفتن اعزام نشید نرید کلا بعد رفتم حوزه بم میگن باید بری اگه نری غیبت میخوری تکلیفم چیه نمیدونم 
    پاسخ:
    آموزش و پرورش گفته نرید
    برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید با استانتون یا مستقیم با وزارت تو تهران با بهش استخدام جویا بشید از جزئیات
    واقعا دمتون گرم که اینقدر پیگیر هستین و اطلاع میدین
    راستی به اون کسایی که بهشون پیام نرسیده بگم به روابط عمومی آموزش پرورش منطقه‌شون سر بزنن البته اگه پذیرفته شدن

    إن شالله درس میشه 
    عجب استرسی دارم اصلا آمادگی دوسال کامل خدمتو ندارم و نداریم میدونم پس دعا کنین که هرچه زودتر درس شه
    به امید دیدار
    پاسخ:
    حل شدس بزرگوار
    انشالله به موقعش اعزام میشیم
    برادران قبلا که در رسانه ها اعلام میکردن که تاریخ اعزام سرباز معلمی به 8/1 خورده هیچ مقام ارشدی از نیروهای مسلح در رسانه این خبر را اعلام نمیکرد و فقط در قالب اطلاعیه مطرح میشد ولی این بار خود سردار کمالی بیان کرده که سرباز معلمی به هیچ عنوان لغو نشده و 19تیر اعزامند
    و حتی بیان کرده که اخباری مبنی بر لغو یا تمدید سرباز معلمی  از سوی نیروهای مسلح صحیح نیست
    دیگه سردار که نمیتونه زیر حرفش بزنه ولی اگه یه اطلاعیه بود و مقام ارشدی مطرح نمیکرد زیرش میزدنند
    به امید الله 19 تیر پادگان سپاه پاسداران
    سلام میگن 19ام اعزامه راسته؟فردا نیوز این خبروداده
    پاسخ:
    بله طی خرهایی که منتشر شده 19 تیر اعلام کردن
    سلام امروز ب آ.پ زنگ زدم گفتن احتمال نداره تو این ماه درست بشه اون وقت تکلیف چی میشه؟
    پاسخ:
    http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/04/01/1110888/%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D8%B9%D8%B2%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%B4%D9%85%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%AF

    http://khabaronline.ir/detail/548761/society/Police
    سه شنبه 1 تیر 1395 - 16:07:40واکنش سردار کمالی به خبر حذف سرباز معلم ها


    جامعه > پلیس - ایسنا نوشت: جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح توضیحاتی را درباره برخی اخبار منتشر شده پیرامون بلاتکلیفی سرباز معلم ارائه کرد و به برخی از سوالات در این زمینه پاسخ داد.

    سردار موسی کمالی درباره اخبار منتشر شده پیرامون حذف سرباز معلم و تغییر تاریخ اعزام سرباز معلم‌ها به دوران آموزشی اظهار کرد:‌ چنین اخباری صحیح و مورد تایید ستادکل نیروها مسلح نیست. همه ساله تعدادی از مشمولان وظیفه عمومی به عنوان سرباز معلم به وزارت آموزش و پرورش معرفی می‌شوند و دوران سربازی خود را در آنجا سپری می‌کنند.

    وی با بیان اینکه سربازان معلم سالی یک‌بار و در تاریخ 19 تیرماه برای طی کردن دوران آموزشی اعزام می‌شوند، اظهارکرد: امسال نیز آموزش و پرورش حدود 4000 سرباز معلم را به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی کرد و این افراد در تاریخ 19 تیرماه برای طی کردن دوران آموزشی خود به پادگان‌هایی که از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شده است، اعزام می‌شوند.

    جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به آن دسته از سربازان معلمی که به اشتباه تاریخ اعزامشان اول تیرماه اعلام شده است، گفت: تعدادی از سربازان معلم به اشتباه تاریخ اعزامشان اول تیرماه اعلام شده بود که این افراد اعزامشان کنسل شده و همراه با دیگر متقاضیان سرباز معلم در تاریخ 19 تیر به سربازی اعزام خواهند شد.

    تغییری در سرباز معلم ایجاد نشده است

    کمالی در پاسخ به سوالی، مبنی بر اینکه گفته می‌شود سرباز معلم حذف شده یا تغییراتی در آن ایجاد شده است، گفت: این موضوع صحیح نیست و هیچ تغییری در قوانین و شرایط سرباز معلم ایجاد نشده است. مشکلاتی هم که امسال برخی خبرها درباره آن منتشر شد در نهایت با همکاری و لطف عوامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حل شد.

    وی درباره طول مدت خدمت سربازان معلم نیز اظهارکرد:‌ سربازان معلم با احتساب طول مدت آموزشی خود 24 ماه خدمت خواهند کرد و به عبارتی این افراد برای دو سال تحصیلی فعالیت می‌کنند.

    به گفته جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح با برنامه ریزی‌های انجام شده سریازان معلم پس از طی کردن دوران آموزشی خود تا اول شهریور ماه در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرند تا پس از برگزاری دوره‌های آموزشی برای این افراد از ابتدای سالتحصیلی به مدارس بروند.

    کمالی درباره وضعیت سرباز معلم در سال آینده نیز گفت: ما تصمیمی برای لغو یا تغییر در سرباز معلم نداریم و مانند روال امسال در سال آینده نیز اقدام به جذب سرباز معلم، سرباز هیات علمی، سرباز سازندگی و ... خواهیم کرد مگر اینکه وزارتخانه مربوطه از این سهمیه خود انصراف دهد.



    بچه ها اینم سخنان سردار که معتبر تر از حرفای اموزش پرورش هست

    ان شا الله مصل اینکه قطعی شده

    پاسخ:
    انشالله
    ممنون از اطلاع رسانیتون
    شبکه خبر :
    زمان انتشار خبر: دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حسن حسینی، لغو دوره آموزشی 4 هزار سربازمعلم به دلیل پرداخت نشدن هزینه دوره آموزشی به سپاه پاسداران را تکذیب کرد و افزود: طبق نامه ای که سپاه فرستاده همه هزینه های دوره های آموزشی سرباز معلمان در سال های گذشته پرداخت شده است.

    وی افزود: طبق توافق انجام شده با سپاه پاسداران قرار شد 70 درصد هزینه امسال دوره آموزشی سرباز معلمان به حساب سپاه واریز شود و دستور واریز آن را نیز معاون پشتیبانی آموزش و پرورش صادر کرده است.

    مدیرکل امور اداری آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در صورتیکه سپاه پاسداران تعهد کند ظرف حداکثر دو هفته آینده دوره آموزشی سرباز معلم را آغاز کند حداکثر تا دو تا سه روز آینده هزینه دوره آموزشی سرباز معلمان به حساب سپاه واریز خواهد شد.

    حسینی یادآور شد: در صورتی که تاریخ اعزام سرباز معلمان به اول آبان موکول شود این سربازان پس از گذشت چهار ماه از شروع سال تحصیلی وارد مدارس می شوند و بنابراین چهارهزار کلاس درس بدون معلم خواهد بود.

    وی گفت: با جلسه آموزش و پرورش و ستاد نیروهای مسلح جذب چهارهزار سرباز معلم در تاریخ هفتم فروردین امسال صادر شد و این مجوز به استان ها بخشنامه و سهمیه هر استان نیز مشخص شده است.

    مدیرکل امور اداری آموزش و پرورش تاکید کرد: اسامی سرباز معلمان اول خرداد امسال به ستاد کل نیروهای مسلح ارسال شد و با قراردادی که با سپاه پاسداران برای آموزش این سربازان منعقد شد قرار شده است دوره آموزشی سه ماهه آنان در سپاه برگزار شود.

    حسینی گفت: 29 خرداد سپاه پاسداران به آموزش و پرورش اعلام کرد ظرفیت لازم برای آموزش سرباز معلمان را ندارد بنابراین تاریخ اعزام سرباز معلمان از اول تیر به اول آبان موکول شده است.

    سردار صدرالسادات رئیس سازمان نظام وظیفه دیشب در گفتگوی تلفنی با خبر شبکه یک سیما اعلام کرده بود که به دلیل بدهی آموزش و پرورش بابت دوره های آموزشی سرباز معلمان در سالهای گذشته این دوره امسال برگزار نمی شود و تاریخ اعزام سرباز معلمان به دوره آموزشی که قرار بود از اول تیر آغاز شود به اول آبان موکول شده است.


    پاسخ:
    ممنون از اطلاعتون
    سلام من امروززنگ زدم آموزش وپرورش گفتن هنوزم100درصد
    نیست تعجب کردم باور کنید یک ساعت پیش زنگ زدم یعنی ممکنه....
    پاسخ:
    سلام
    احتمالا تازه از خواب پا شده بود
    سلام
    آیا میشه به این حرف ها که مشکل حل شده واقعا اطمینان کرد؟؟
    من که رفتم نظام وظیفه پرسیدم نگاه کرد به سایت گفت تاریخ اعزامت 8/1
    ؟؟
    پاسخ:
    بله دیگه وزارت رسما اعلام کرده حل شده
    شما نگرن نباشید هر مشکلی باشه خودشون حل خواهند کرد
    منتظر برگه اعزام جدید خوهاید بود شما
    از برگ اعزام خبری نیس؟
    پاسخ:
    فعلا خیر
    قراره اطلاع رسانی کنند
    سلام مگه امروز برای همه پیامک اومده؟
    برای من ک نیومده ..
    پاسخ:
    پیامک بسته به مناطق هست ممکنه یه جا بفرسته یه جا نفرسته
    یا ممکن گوشیتون خاموش بوده پیام سوخته یا اس ام اس تبلیغاتی غیر فعال بوده براتون
    سلام 
    من برای دو بار مصاحبه گرفتن ازم.و تاریخ اعزامم از تیر به آبان تغییر کرده.یعنی پذیرش شدم یا نه؟ چون پیامک نیومده واسم.
    پاسخ:
    پیامک بسته به مناطق هست ممکنه یه جا بفرسته یه جا نفرسته
    یا ممکن گوشیتون خاموش بوده پیام سوخته یا اس ام اس تبلیغاتی غیر فعال بوده براتون
    شما برا اینکه بدونید پذیرش شدید یا خیر باید با آموزش و پرورش تماس بگیرید و بپرسید
    Ba salam o khaste nabashid , faghat mikhastam begam dastetun dard nakone babate peygiri ha zahamat merci  ☺😊
    پاسخ:
    سلام خدمت شما
    خواهش میکنم دوست عزیز
    سلام دوستان مشکل حل شده؟
    پاسخ:
    اطلاعیه سایت رو گذاشتیم
    مگه نخونده کامنت گذاشتید؟
    دوستان من که 6/1 هستم باید تعجیل بزنم!؟
    پاسخ:
    نخیر
    اگر پذیرفته نهایی هستین آموزش و پرورش همه چیز رو خودش درست خواهد کرد
    خب الحمدلله انگار داره درست میشه. دوستان کیا سپاه شهیدهاشمی نژاد هستن؟ لطفا دوستان سپاه شیروان یا بقیه فرقی نمیکنه بیاین به این گروه دور هم باشیم
    https://telegram.me/joinchat/A0xTgwh65c-0iMj2fMDZnw
    زنده باددددددددددددددددددد
    سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
    تبریک به همه ی دوستان عزیز.انشالله تو مرحله تدریس هم موفق باشین

    تبریک این شالله تو سپاه همدیگر رو ببینیم ممنون از کسایی که پیگیر شدن
    با تشکر از مدیران سایت و سایت خوبتون که ما رو همراهی کردین

    در ضمن امروز روز تولد بنده بود

    پاسخ:
    به به پس روز خوبی بود براتون
    منم تبریک میگم خدمت شما
    به امید دیدار
    سلام دوستان.کسانی که اول ابان افتاده بودن که دیگه تو گزینش آموزش،پرورش قبول شده بودن؟
    پاسخ:
    بله استان آذربایجان شرقی لیست پذیرش نهایی رو داده بود بیرون
    کسایی که قبول نشدن اصلا باید میرفتن برگه اعزامو تو 23 خرداد میگرفتن از اداره
    مشکل ظاهرا حل شده و تا چند روز آینده تاریخ اعزام اطلاع رسانی میشه . احتمالا اواسط تیر اعزام میشیم !
    سلام امروز برای من و چند تا از دوستام اس ام اس اومد ک گفته بود تاریخ جدید برای سرباز معلم ها اعلام میشه و میرن!پس تعجیل نزنین تا چند روز دیگ درست میشه
    پاسخ:
    بله درست میشه
    کساییم که اعزامشون 4/1 شده نباید برن طبق اطلاعیه
  • علی زینالی
  • آقایون من اصلا نمیتونم وارد سایت بشم و اطلاعیه رو ببینم
    پاسخ:
    تایید شدس دوست عزیزم
    اگر نمیتونید به سایت  وزارت وارد بشید وارد سایت آموزش و پرورش اذربایجان شرقی بشید
    من یک نکته بگم خدمت اونایی که یک تیر هستن.
    الزاما هر کس که مصاحبه رفته باشه پذیرفته شده نهایی نیست . پس کسانی که تاریخ اعزامشون یکم تیر هست و تا حالا از آموزش پرورش منطقه خودشون استعلام نکردن که پذیرفته شده نهایی هستن یا نه حتما به سایت منطقه خودشون مراجعه کنن ببینن پذیرفته شده نهایی هستن یا نه. در صورتی که پذیرفته شده نهایی نشده باشن و طبق اطلاعیه اخیر سر موعد نرن وارد غیبت میشند.
    پاسخ:
    ممنون از اطلاع رسانیتون
    یادتون باشه اول من گفتم
    بریدبه این سایت poshtibani.ea.medu.ir
    بچه ها شیرینی یادتون نره درست شد
    اونایی که تاریخ اعزامشونو به یک تیر عوض کردن چی میشن?
    پاسخ:
    به اطلاعیه جدید منتشر شده توجه کنید
    سلام بچه ها انشالاه درست میشه من احساس میکنم چون نظام وظیفه برای طلبش اموزشو پرورشو تحت فشارگذاشته تاقبل اعزام پولشو بگیره اگه کنسل بود تاریخ اعزاموبه ابان عوض نمیکردن هممون همون تیر معملولی اعزام میشدیم چراتاریخو عوض کنن یعنی نمیدونن ابان بدرد اموزشو پرورش نمیخوریم
    پاسخ:
    به اطلاعیه جدید منتشر شده توجه کنید
  • علی زینالی
  • با سلام

    دوستان  خبری نشده هنوز واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم.

    پاسخ:
    نخیر هنوز خبری قطعی نیست
    ماهم مثل همه منتظریم
    دوستان الان از آموزش پرورش (کرمانشاه )میام گفتن تا وقت اداری امروز مشخص میشه احتمال زیاد اعزام 5یا 6 تیر صورت بگیره توکل بخدا 
    دوستان الان از آموزش پرورش (کرمانشاه )میام گفتن تا وقت اداری امروز مشخص میشه احتمال زیاد اعزام 5یا 6 تیر صورت بگیره توکل بخدا 
    الان اداره بودم گفتن نماینده اموزش پرورش با نماینده نظام وظیفه الان تو جلسن، اونا گفتن پول بریزین تا درست کنیم 
    سلام
    تو هرمزگان صبح زنگ زدن از گزینش که بیاید پرونده هاتون رو پس بگیرید 
    کنسل شده
    دوستان کسی خبر گرفت ببینه روز اخری چکار کنیم؟
    پاسخ:
    فعلا خبری نیست
    هر چیزیم که هست در حد حرف هست
    باید صبر کنیم چیزی که به عنوان خبر رسمی منتشر میشه چی هستش
    آخه این انصافه من بخاطر این سرباز معلمی ی سال صبر کردم خدا ازشون نگذره 
    قضیه به رهبر محترم برسونید رهبر که میگه زود ازدواج کنید و زود بچه دار بشید حالا جوابگو کی باید باشه که با احساسات بازی میکنن و جوان های مردم رو بازی میدن
    من که نمیدونم پذیرش شدم یا نه ولی پس فردا ۷ صبح اعزام میشم به کرمانشاه. هرچی پیش آید خوش آیاد. تاریخ اعزامه من یکی که تغییر نکرده.
    پاسخ:
    چرا نمیدونی عزیز؟
    مگر بعد از ثبت نام تو سرباز معلم و امتیاز بندی، آموزش و پرورش منطقتون نگفت که قبولین یا نه؟یا اصلا نپرسیدین؟
    سلام عزیزان.بچه الان هممون بلاتکلیفیم. ولی هنوز هیچی قطعی نیست.
    همگی لطف کنید برید توی خبرگزاری های معتبر مثه باشگاه خبرنگاران جوان ،تسنیم ،مهر ،ایسنا ،ایلنا ،صدا وسیما ،جمهوری اسلامی نظراتونو بگید
    بگید که کلی زحمت کشیدید و حالا انصاف نیست که حقمون ضایع بشه. و نهایت ازشون خواهش کنید تا دیر نشده برن پیگیری کنن .اونا پیگیری کنن احتمالش هس رسانه ای بشه و مشکلمون رو حل کنن
    خب دوست عزیز آخه 1/8 به درد آموزش و پرورش نمیخوریم..مگه اینکه فردا معجره بشه .بعدش گفتن هزینه رو نداده هنوز و هیچ کس هم پاسخگو نیست .الان تکلیف ما چی هست ؟!؟!
    سلام .دوستان الان خبر 21 گفت لغو شده ...بدبخت شدیم رفت
    پاسخ:
    دوست گرامی خبر لغوی نداد
    همون اخباری که تو اینتر هست رو گفتن فقط
    گفتن که سپاه آمادگی نداشت به 8/1 تمدید شد و آمزش و پورش هم جوابی در این خصوص نداده
    هنوز ما منتظریم

    نمیدونم چه اصراری دارن الان بریم میتونن نگه دارن سال بعد یا دو سال بعد مارو بفرستن آموزشی
    انگار ما فرار کردیم اینام نتونستن مارو آموزش بدن
    دوستان به کمپین حمایت از سرباز معلمان بپیوندید
    پاسخ:
    خب چطوری؟
    دوستان این لینک خبر روبخونین
    http://www.yjc.ir/fa/news/5656969/%D8%B9%D8%AF%D9%85-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DA%A9-%D8%A8%D8%A7-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B9%D8%B2%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86
    پاسخ:
    ممنون دوست من
    پیشتر توی سایت درج کردیم
    بازم ممنون
    خبری رسید به ما هم اطلاع بدید
    من امروز با وزارت آموزش و پرورش صحبت کردم قضیه سرباز معلمی امسال منتفی شده مناسفانه.
    پاسخ:
    منتظریم تا ببینیم چی میشه
    ممنون از خبرتون
    دوستان یعنی موند برای دوشنبه ؟ تکلیف چیه ؟
    پاسخ:
    ظاهرا بله مونده برای دوشنبه
    با سلام برادرای عزیز ان شاء الله خبر خوش یشنویم اگه خدای ناکرده نشدسه ماه وقت داریم تا 1/6 . باید باهم متحد شویم و این مشکل را به گوش حضرت آقا رهبر عزیزمون برسونیم که چرا با سرنوشتو و احساساتمون بازی مینن و ما فدای اختلافات دو ارگان سرشناس و مهم در کشور اسلامی داریم میشیم و این جای تاسف که باعث شادمانی دشمنان داخلی  و خارجی بشیم که جمهوری اسلامی ایران در خودشون درگیرن . انشا ءالله دشمن این شادی را نخواهد دید و بگور میبر د .
    پاسخ:
    ماهم امیدواریم به مشلکمون رسیدگی کنن
    و ضمنا از نیروهای مسلح گله نداشته باشید که همه تقصیرات از طرف نهاد بی کفایت و پول دوست اموزش پرورش است
    پاسخ:
    آموزش و پرورش جزو فقیرترین نهادهاست
    از حقوقاش ببینید قضاوت کنید
    این حرفام فایده ای نداره
    امیدوارم درست شه همه راحت شن
    سلام برادران اصلا بجز اعزام با تاخیر وجود نداره من از فرماندهی نظام وظیفه پرسیدم
    و سپاه اصلا درخواست اموزش و پرورش را قبول نمیکنه و 99% برنامه لغو میباشد
    اینا فقط بلدن عمر و زندگی ما رو تلف کنن و درضمن تعجیل در خدمت هم تا 27خرداد باز بود و دیگه زمانی برای در خواست تعجیل وجود نداره
    قسمت ما این بود 1ابان بریم
    پاسخ:
    فعلا منتظریم ببینیم چه می شود
    سلام،من امروز رفتم آموزش و پرورش دوباره گفتن دوشنبه معلوم میشه!!رفتم ننظام وظیفه اونا گفتن اگه شماها 4یا 5 تیر هم اعزام بشین مشکلی نداره!نمیدونم دیگ باید صبر کرد ببینیم چی میشه ولی عجله نکنین چون فعلا سیستمشون برای تعجیل زدن هم بستست!!!
    پاسخ:
    بله جز انتظار کشیدن کار دیگه ای نمیشه کرد
    طبق لخرین خبر و طبق لینک زیر که مربوط به اموطش و پرورش است سرباز معلمی لغو و برین ببینین تعجیل قبول می کنن یا نه
    http://poshtibani.ea.medu.ir/portal/home.php?ocode=30000905&block=announcement&id=13328
    پاسخ:
    فعلا بحث لغوی پیش نیومده انطوری میفرمایید
    اگر درست بشه احتمالا اعزام با تاخیر خواهد بود

    سلام .خدایی خسته شدیم .چرا اینکار رو با این همه جوان دارن میکنن .اینهمه برنامه ریزی کردیم آخرش هیچ ..
    دوستان آیا میشه با این وضعیت امیدی داشت یا تعجیل بزنیم ...؟!؟؟لطفا راهنمایی و کمک کنید 
    پاسخ:
    امیدمون فقط خداست
    همین دوست من
    شماره 2781-021
    را گرفته شماره 2 را بزنید نظر را گفته کلید مربع را فشار دهید
    برادرا تلاش کنید چیزی نمونده تا 1 تیر
    من زنگ زدم 20.30گفت به روابط عمومی بگید شمارع 021-2781
    زنگ زدم اوپراتور جای مناسبی رو نمیگه که نظرمونو بگیم
    لطفا راهنمایی کنید
    در هر صورت بنده امروز در استان مان تمام ارگانهای مربوطه رفتم (آ.ش)هیچ کدام حرفشان باهم جور در نمیاد یکی میگه بعیده و دیگری میگه حل میشه
    از طرفی هم نظام وظیفه بهم گفت که تعجیل بزن 1تیر برو و رفتم که تعجیل بزنم +10 گفت بسته شده
    در هر صورت اشتباه عظیمی کردیم که در تله نهاد بی کفایتی مانند اموزش و پرورش افتادیم و جالب اینجاست که اموزش و پرورش خود را حق دانسته و نیروهای مسلح را متهم میکند
    به هر حال الین کار فقط با معجزه ای از جانب خدا درست میشه
    خدایا کمک کن ما جوانیم و جز تو پناهی نداریم
    سلام دوستان خبری نشد!؟ 
    من امروز آخر وقت هم به آموزش پرورش سر زدم گفتن هنوز خبری نیست ! و اعزامم هم هنوز همون 6/1 هست!!! ،لطفا جواب بدین دوستان
    پاسخ:
    هنوز خیر
    آقا این گروهی که زدی من نمیتونم بیام توش.
    دوستان  در هر صورت چه  درست شه چه نشه امیدتون رو از دست ندید. ما هرکار تونستیم کردیم و خدا بزرگه
    پاسخ:
    یکیش کاناله یکیش گروه
    روش کلیک کنید تا واردش بشید
    با سلام
    برادران من امروز صبح رفتم هنگ نظام وظیفه استان(آذربایجانشرقی)بهم گفتن سپاه با آموزش و پرورش بر اثر پرداخت نکردن هزینه آموزشی مشکل داره و خیلی بعیده بعد از این حل بشه چون سپاه نیروهای دیگری بجای شما جایگزین کرده و گفتن برو تعجیل بزن امدم تعجیل بزنم پلیس+10 گفت جلوی تعجیل و بستن
    رفتم اموزش و پرورش گفتن ما بدهی رو پرداخت کردیم حالا منتظر تصمیم نیروهای مسلح هستیم ولی حل میشه
    حالا ماندیم ما و دو دست بر سرمان
    پاسخ:
    والا هر خبری ما شنیدیم تو این وبلاگ
    خخخخخخ

    خبر حل شدن
    خبر نشدن
    فعلا که منتظریم
    من زنگ زدم به اموزش و پرورش استانمون اردبیل گفتند سرباز معلم امسال کلا لغو شد بخاطر اون پیام دادم که لغو شد
    پاسخ:
    آذربایجان شرقی اطلاعیه داده در حال رفع مشکل هستیم ولی هنوز پاسخ نهایی ارسال نشده
    نتیجه هر چی باشه به هر حال از منابع رسمی باید برسه
    فرمایش شمام متین
    قربان شما
    با سلام

    گروه سرباز معلم برای مشورت و اطلاع رسانی

    https://telegram.me/joinchat/Cvw-uT8bESTpmSHd_Ydi_g

    تشریف بیارید تا همفکر بشیم و چاره ای بیابیم

    اگر لینک سخته آیدی زیر بزنید و لینک گروه از اخرین پست کلیک کنید 

    لینک گروه سرباز معلم
    https://telegram.me/sarbazmoalemgp

    با تشکر از مدیر وبسایت 
    پاسخ:
    ممنونم از شما
    داخل سایت قرار گرفت
    دوستان خبری نشده هنوز؟؟کسی خبری داره؟
    سلام به همگی!!
    آقایون خبر جدیدی نیس؟امروز شنبه هست دیگه تا کی باید صبر کنیم؟مردیم از استرس....نمیدونیم تکلیفمون چیه؟!!!آخه چه وضعشه؟؟
    سلام خدمت همه دوستان.شرمنده که این خبرو میدم.سرباز معلم کلا لغو شد.انشالله تو زندگیتون موفق باشین
    پاسخ:
    هنوز مشخص نیست
    منتظر اخبار رسمی هستیم
    سلام
    من سرباز معلمی پذیرفته شدم ولی چون افتاده بود آبان رفتم تعجیل دادم شدم برج 4_ حالا اگه سرباز معلمی درس بشه تکلیف ما چیه؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    نمیدونیم والا باید اینارو از آموزش و پرورش یا پلیس +10 بپرسید
    سلام وقت بخیر. هنوز خبری نشده. امروز هم تاریخ اعزاما عوض نشد بود.
    سلام دوستان ، اگر خبر جدیدی دارید ما رو هم مطلع کنید ، ممنون
    سلام دوستان
    امروز تماس گرفتیم ب اداره کل استانمون) سیستان و بلوچستان)  بهمون گفتن ک تا اخر وقت اداری قراره تهران جواب قطعی رو بهشون بده 
    این همه برنامه ریزی کردیم خداکنه درس بشه تا متضرر نشیم دوستان خبری شد اطلاع بدین
    ممنون. 
    با سلام
    امروز شنبه پورتال پشتیبانی اموزش پرورش اذربایجان شرقی اطلاعیه ای در این مورد زده که لینکشو براتون می زارم.
    این. هم بگم که  زیر مجموعه اموزش پرورش لدربایجان شرقی برخلاف دیگر استان ها با قرار دادن نام قبول شدگان نهایی و جواب گویی درس و دادن شماره تلفن برای پیگیری به نظر بنده کمی بهتر از دیگران عمل میکنه و از ایشون ممنونم
    http://poshtibani.ea.medu.ir/portal/home.php?ocode=30000905&block=announcement&id=13328
    البته کمی اطلاعیه گنگ هستش و به اعزامی های برج 6 هم اشاره ای نمی کنه
    دوستان نظرتون رو در مورد اطلاعیه بدین
    سلام من امروز رفتم پلیس بعلاوه 10 گفتن همون 1.8 اعزامیم ):
    زنگ زدم اموزش پرورش محل خدمت اونا گفتن هنوز مشخص نیست
    سلام هنوز تغییری ایجاد نشده برای من.همون اول آبان وبلاتکلیفی
    سلام. من تاریخ اعزامم اصلا تغییر نکرده. یک تیر ماه شهدای کرمانشاه هستم. این پادگان هم فقط مخصوص سربازمعلمی هستش. الان یعنی چی؟ چرا همه یک آبانن من یک تیر؟
    پاسخ:
    ظاهرا همه هم اینطوری نیستن
    یکی از دوستان اشاره کرد تاریخ اعزام ممنم همون هست که بود
    با سلام
    امروز شنبه پورتال پشتیبانی اموزش پرورش اذربایجان شرقی اطلاعیه ای در این مورد زده که لینکشو براتون می زارم.
    این. هم بگم که  زیر مجموعه اموزش پرورش لدربایجان شرقی برخلاف دیگر استان ها با قرار دادن نام قبول شدگان نهایی و جواب گویی درس و دادن شماره تلفن برای پیگیری به نظر بنده کمی بهتر از دیگران عمل میکنه و از ایشون ممنونم
    http://poshtibani.ea.medu.ir/portal/home.php?ocode=30000905&block=announcement&id=13328
    البته کمی اطلاعیه گنگ هستش و به اعزامی های برج 6 هم اشاره ای نمی کنه
    دوستان نظرتون رو در مورد اطلاعیه بدین
    پاسخ:
    طبق اطلاعیه خودشون تاریخ اعزام رو درست خواهند کرد و ما باید منتشر باشیم
    سلام. دوستان درست شد؟ یا نه؟
    پاسخ:
    اطلاعیه منتشر شده در سایت قرار گرفت
    سلام چی شد بالاخره سرباز معلم؟؟
    با سلام.
    ببخشید منظور بنده از کسایی که تعجیل به تیر ماه زدن انهایی هستند که توسط اموزش پرورش تایید نهایی شده و طی 4 روز پیش تاریخ اعزامشون از تیر به ابان عوض شده هست بود.
    من که رفتم و سه شنبه تعجیل به تیر از ابان به تیر رو زدم و پس فردای اون روز هم که برگه اطلاعات از پلیش +10 درخواست کردم محل و نیروی به کار گیرنده رو برام خالی گذاشته و تاریخ اعزام رو برای تعجیل قبول و به تیر زده بودن
    حالا تکلیف ما گه چنین کاری کرده ایم چی میشه؟
    البته از خیلی ها که پرسیدم گفتن که اگه درست شه مال همه رو چه تیر و برج 6 و برج 8 رو به تیر و سرباز معلم تبدیل می کنن چون اموزش پرورش پول همه رو داده و تا الان هم قسمت جدب سرباز معلم تو سایت سخا برای همه خالی هست
    پاسخ:
    اون که مسلما اگر نیاز باشه همه دوبرا هبرن به تیر تعجیل بزنن آموزش وپ رورش باید اعلام کنه
    اصولی و ردستش اینه که خودشون دو ارگان بین خودشون حل کنن این موضوع رو
  • سرباز معلم
  • دوستان عزیزم مشکل حل شده...من برگه جدیدمو از پلیس بعلاوه ده گرفتم و تاریخ اعزام همون یکه چهاره.از اموزش پرورش استان البرز هم پیگیری کردم گفتن برگه سرباز معلمی هم تا قبل یکه چهار میاد.ولی تو برگه اموزشی محل اعزامو ننوشته
    پاسخ:
    او نبرگه اصلی رو آموزش و پرورش داره
    شما رفتین دوباره گرفتین برگه رو؟
    من متوجه نشدم چه اقدامی کردین
    سلام دوست عزیز گرامی ایا اطلاع دارید که حله موضوع کشوری هست یا هر استان مشکله خودشو حل میکنه چون ما تا اونجایی که از مسئولانه استانمون(خوزستان) پیگیری کردیم گفتن موضوع در حاله پیگیریه همچنان.اگر میشود به این سوال بنده جواب بدهید.مرسی
    پاسخ:
    سلام
    مسلما کشوریه دوست عزیزم
    سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان طاعات و عبادات همه قبول حق 
    من از استان خوزستان هستم شهرستان ماهشهر 
    جای تاسف داره که وزارت یه کشور اینطوری با احساسات و وقت و انرژی این همه جوان تحصیل کرده بازی می کنه اگه نمی خواستم عتبارات مالی رو تامین کنن چرا این همه ما رو مسخره خودشون کردن 
    به هر حال با توجه به تماس هایی که اموزش و پرورش استان خوزستان داشتیم به ما هم گفتن حل شده و شنبه نتیجه نهایی میاد 
    سلام دوسته عزیز به نظره جنابعالی درست میشود یا نه.؟؟یه عده میگن درست میشه یا قطعیت یه عده میگن معلوم نیست.میخواستم بدونم شما جایی پیگیری کردید یا نه؟؟مرسی
    پاسخ:
    سلام
    بله اگر مطالب و کامنت هارو مطالعه کردید متوجه میشید که بنده تماس گرفتم گفتن حل شده و شنب و یکشنبه بهتون میگیم چیکار کنید
    سلام خبر دارین حدودا چه تعداد رفتیم تعجیل به تیر ماه زدیم؟
    اگه سرباز معلمی درست بشه برای تیر ماه ما رو هم سرباز معلم بر میدارن؟
    پاسخ:
    بزرگوار باید تایید نهایی شده باشید از طرف آموزرش و پرورش
    هر تیر ماهی که سرباز معلم نیست
    سلام ، مرسی بابت طرح این مطلب , خدا کنه هر چی زودتر اوکی بشه! کلی برنامه ریزی کردم... ! 
    من ک پلیس10+ پرسیدم تاریخ اعزام مون هنوز تغییر نکرده ( آبان نشده) ؛ میگن درست میشه! 
    پاسخ:
    انشالله
    طی تماس به ما گفتن که درست شده
    و شنبه ویکشنبه منتظر اخبار ت وسایت باشید
    دوستانی که نظر میدن لطف کنن اسم شهرشونو عنوان کنن.دوست عزیز کامران گل اسم شهرشو نگفته
    با عرض پوزش اگر ما ابان اعزام بشیم و از طرح سرباز معلمی خارج بشیم در اینصورت اموزش و پرورش چه نیرویی را جایگزین این 4000 - 5000 نفر خواهد کرد؟
    اینا که میگن بر اثر مشکلات مالیه در اینصورت اموزش و پرورش چگونه هزینه معلمان را که جایگزین ما خواهند شد تقبل خواهد کرد؟
    در ضمن من با فردی صحبت کردم که در حال حاضر سرباز معلم است و سال 93 اعزام شده او گفت در زمان ما هم همچین برنامه ای بود یعنی کلا اموزش و پرورش در دقیقه 90 اقدام میکنه گفت اصلا نگران نباشید 4/1 اعزامید در غیر اینصورت اموزش و پرورش با مشکل خیلی جدی تر مواجه میشه
    پاسخ:
    بله ماهم بر این عقیده هستیم
    با سلام بنده نیز از گرفتاران طرح سرباز معلمی میباشم که با بی کفایتی اموزش و پرورش اینگونه دچار جنگ اعصاب شده ایم
    دوستان آموزش و پرورش باید قبل از ارایه طرح سرباز معلمی و شروع ثبت نام (95/1/25 )و این همه اذیت و آزار ما فکر بودجه را میکرد
    و بعید به نظر می رسه که اموزش و پرورش 8/1اعزام کنه ما اگه 8/1اعزام شویم 2ماه اموزش 1ماه ضمن خدمت ما 95/11/1 اماده سر کلاس رفتن میشیم و این هم بدرد اموزش و پرورش نمیخوره و اینا نمیتونن طرحو لغو کنن چون به من سرباز 400تومن میده ولی باید به معلم حداقل 1.5 بده و این نمی صرفه
    من به فرماندهی نظام وظیفه استانمون رفتم اونا گفتن حل میشه و 4/1 اعزامید و اموزش و پرورش کل استان هم همینو میگه
    حالا تکلیف ما چیه؟؟
    پاسخ:
    به هر حال با وجود هر حرفی متسافانه همچین مشکلی پیش اومده
    اگر ما غیر از 4/1 اعزام بشیم معمولی خواهد بود
    ولی اونطوری گفتن حل شده هست
    و شنبه و یکشنبه اعلام خواهد شد

    ماهم منتظریم شماهم منتظر باشید
    باسلام خدمت دوستان به لطف خدا امروز گفتن درست شده دوستان امیدوار باشین حتما درست شده
    سلام دوستان.خوش خبر باشین.من با اموزش،وپرورش یزد تماس گرفتم گفتن هنوز چیزی بما اعلام نشده.ولی دوتا از دوستان از دواستان بزرگ گفتن حل شده ایشالا که شده باشه
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    انشالله که حل بشه قطعی و راحت بشیم
    ضمن اینکه گفتند تا شنبه یک شنبه امریه ها میشینه توسیستم وباید برید پلیس10  برگه جدید بگیرین
    پاسخ:
    ممنونم از اطلاعتون دوست بزرگوار
    دوستان سلام الان با اموزش و پرورش اصفهان زنگ زدم گفتند مشکل برطرف شده.اینم شماره زنگ بزنید خودتون مطمنین بشید.


    031322260015    بگید با اقای نجف یا نعیمی کار دارم.وبپرسید ازشون.اینا مسول استخدام هستند
    سلام.  درست بشه ما دیگه نباید کاری انجام بدیم؟  خودشون میارن یک تیر؟
    پاسخ:
    بله اگر درست بشه خودشون همه کارارو انجام میدن
    مشکل بین دو تا شخص نیست که بین دو تا نهاد دولتی هست
    آقا خدا خیرت بده اطلاع رسانی میکنی. حداقل دلمون گرمه بقیه هم همدرد خودمونن. کلی برنامه ریزی کرده بودیم واسه این دو سال. من از مشهد هستم و متاهل.
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    امیدوارم خبرهای خوشی برسه هم ما و هم شما خوشحال بشید
    اخه جالبس اینه من همون یک تیر خوردم پادگان شهدای کرمانشاه. میگن اونجا مخصوص سرباز معلمیاست...الان بلاتکلیفممممم
    با سلام
    الان با معاونت امور اداری اداره کل خراسان رضوی تماس گرفتم فرمودند مشکل حل شده است. روز دوشنبه هفته آینده خودتان از پلیس +10 برگه اعزامتون رو پیگیری کنید شاید تا اون موقع بیاد ولی احتمالا با یک تاخیر 48 ساعته از اول تیر برگه آماده شده و اعزام خواهید شد.
    سلام دوستان گرامی همگی سرباز معلمین فردا صبح به اخبار 20:30  و باشگاه خبرنگان جوان بگید رسیدگی کنند
    تلفن 20:30   22160
    22051007
    سلام.
    دوستان زنگ بزنیم ب روابط عمومی سیما یا اخبار 20:30...بگیم که با سرنوشت 5000 نفر بازی کردن...
    چرا تهرونیا ساکتن و نمیرن وزارت خونه؟
    سلام ، وقتتون بخیر ، خدا قوت . لحظه به لحظه وبلاگتون رو چک میکنم خواهش داشتم اگر  خبری شد بلافاصله ما رو هم در جریان بذارید ، ممنون از محبتتون

    پاسخ:
    خواهش میکنم
    بله حتما
    با سلام 
    من پارسال دفترچه رو پست کردم تا الان منتظر سرباز معلم موندم چقد دوندگی کردم تا قبول شدم و برنامه ریزی کردم ،کارمو رها کردم تا اول تیر اعزام بشم فقط یه سوال دارم از مسولین واقعا اینده چهار هزار سرباز چه متاهل ومجرد بازیچه هست که بگیرن گزینش کنن وبعد کنسل کنن درسته این کار !چرا از اول درخواست داده شد ؟! این وافعا انصافه یه جوان با هزار امید وبرنامه ریزی واسه ایندشاینطور حقش ضایع بشه از مسولین وزیر محترم تقاضا دارم به مشکل ما رسیدگی کنن کمک بشه حل بشه 
    پاسخ:
    متاسفانه چیزی که همیشه نادیده گرفته شده حق یک جوانه
    کار ..
    ازدواج ...
    اینم از خدمت

    دعا کنید درست شه
    آموزش وپرورش خودش نیاز داره اگر 4 هزار معلم سر کلاس نره اینا میخوان کیو بفرستن به جاش
    تویه این مملکت چیزی که خراب شد دیگه درست نمیشه...این حتمی هس
  • یکی بدبخت تر از همه
  • سلام
    بنده هم مثل همه ی شما هستم
    تاریخ اعزامم 95.4.1 بود و توی اموزش و پرورش قبول شدم.بعد اینکه پیامک اومد به 95.8.1 تغیر کرده رقتم اموزش و پرورش و گفتند که همچین چیزی نمیتونه باشه.چون ما فقط و فقط برای تیر بر میداریم.اونهایی هم که شهریور هستن خودمون میاریم تیر ماه.اموزش و پرورش طوی تنظیم میکنه که هر فردی 2 سال کامل تدریس کنه
    تعجیلی زدم و دوباره برگردوندم به تیر/توصیه میکنم تعجیلی بزنید چون واسه ابانماه بر نمیدارن به قول دوستمون که فرمودن نمیخوان یهو بگن تا شوکه بشیم.اینطوری 4 ماه هم از زندگیمون به فنا میره
    امیدتون به خدا باشه چون اموزش و پرورش هم روی این تعداد سرباز معلم حساب کرده.سعی کنید هر نفر حداقل یک بار زنگ بزنه به اموزش و پرورش استانشون تا بیشتر تو فشار باشن
    انشالله که حل میشه،همه روی این 2 سال برنامه ریختن و با این تغیر مسیر زندگی همگی عوض میشه
    پاسخ:
    درسته
    ولی جالبیش اینه به من اصلا اس ام اسی نیومده
    http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/03/26/1105425
    گزارشش اومده
    پاسخ:
    خیلی ممنون ازاطلاعتون
    به پست اول اضافه شد

    با سلام. ببخشید تکلیف ما که رفتیم تعجیل 1 تیر ماه رو از پلیس +10 درخواست کردیم و حالا قبول شده(البته تو برگه اطلاعات سربازی که امروز گرفتم محل اموزش و نیرو به کار گیرنده رو خالی گذاشته بودن ) تکلیفمون چی میشه؟

    ایا سرباز عادی می ریم؟

    پاسخ:
    شما رفتین تو این چن روز برگه جدید گرفتین؟
    اگر نگرفتین به آبان تمدید شده
    سلام .اگه اعتبار ندارند چرا تمدید کردنش .درصورتی که اموزش وپرورش میگه ما فقط تیر سرباز میخوایم .به نظرم دارن یه جورایی به اموزش وپرورش فشار میارند که حلش کنه .حالا باید ببینیم اموزش وپرورش چه میکنه.
    دوستان فردا زنگ بزنید وزارت اموزش وپرورش و بگید چقد صبر کردیم و چقد خرج کردیم بلکه راهی پیدا بشه.اینم شمارش:02182281111
    پاسخ:
    سلام خدمت شما
    نه بحث این نیست ببینید از نظر من بحث بدین شکله
    آموزش و پرورش اعتبار باید میداد به نظام وظیفه تا ما به شکل سرباز معلم ما بریم.
    حالا که نشده نظام وظیفه تا آبان تمدید کرد هیعنی ایننکه اعزام ما تو آبان به شکل معمولی خواهد شد ن هسرباز معلم
    اون چیزی که م نبرداشت میکن ماینه

    یعنی مثلا در حقمو نلطف میکنن حالا که لغو شده چون ما شوکه نشیم یهو بگن اقا بیا معمولی برو خدمت چند ماه انداخت ناونور تا ما خودمون وآماده کنیم

    بله دوستان با آموزش و پرورش محل خودشونم تماس بگیرن جویا بشن و خبری بود به ما اطلاع بدن.
    سلام من امروز رفتم اموزش پرورش سوال کردم امیدوار بودن گفتن صبر کنید تا فردا یعنی پنجشنبه خبر قطعی رو میدیم گفت دارن رایزنی میکنن و گفت این قضیه مربوط ب بدهی های قبلی بین این دو سازمانه ک الان ما داریم چوبشو میخوریم
    شما رو نمیدونم ولی ما ک بیش از 200 تومن خرج کردیم بابت ازمایش خون و اعتیاد و ادرار و طب کار و تعهد مهظری و ... یهو اخبار اعلام کرد تمدید شده و فلان ینی همه چی کشک ، این همه دوندگی و رفت و امد و مصاحبه و گزینش و ... اخرش ینی تموم؟ مگه میشه؟! مگه ما بازیچه ایم اخه قشنگ سرنوشت زندگیمون عوض میشه برا من ک اینطوریه شما رو نمیدونم
    پاسخ:
    طی تماسی که داشتم به بنده هم اعلام کردن که صبر کنید تا اخر ماه

    در صورت درست شدن باید ببینیم به چه صورت به ما اطلاع میدن که کجا بیاییم کی بیاییم
    چو نقرار بو دیک برگه اعزام جدید به م ابرسه که نرسیده

    از ما هیچ آزمایشی گرفته نشده فقط فرمارو پر کردیم با مدارک تحویل دادیم اخرشم تحقیق و گزینش بود
    حالام در خدمتتون هستیم

    تا حالا که تو سایت آموزش و پرورش واکنشی از طرف مسئولین مربوطه نشان داده نشده
    ظاهر قضیه این رو نشون میده که دارن سعیشونو میکنن همه چی درست بشه تا زمانی اگر هیچ کاری نتونستن بکنن اطلاعیه روآموزش و پرورش بده که آقا سرباز معلمی تعلیق شد و امثال این حرفا
    امیدوار باشید و دعا کنید انشالله درست شه

    با سلام.
    این کار چنان ضربه ای بهم زده که هیچوقت نمیتونم جبرانش 
    چرا به جای اینکه کمکمون کنن اینجوری با احساساتمون بازی میکنند
    دیگه جای حرفی نمونده با این کارشون...
    پاسخ:
    دیگه مشکلاته دیگه حالا بد و خوب پیش اومده
    مام برای د وسال برنامه ریختیم که با این خبر رفت رو هوا
    ولی امیدتون رو از دست ندید
    هر چی باشه بشه یا نشه دنیا ک هبه اخر نرسیده

    توکلتون بخدا
    دوست عزیزم
    ما هر روز وبلاگتون رو چک میکنیم
    لطفا اگه خبری بدستتون رسید
    ما رو بی خبر نزاری سرید بزارید
    تو وبلاگ
    قربون معرفتت
    پاسخ:
    چشم حتما هر موردی باشه اطلاع میدم
    آیا آبان که اعزام هست خارج از طرح سرباز معلمی هست؟اون وقت دیگه سرباز معلم نیستیم؟
    پاسخ:
    حقیقتش من هم اطلاعات کاملی ندارم از اینکه وضعیت به چ هصورت هستش.
    فقط همینو میدونم زمانی که با کارشناسی استخدام تماس گرفتم گفتم که اگر تیر اعزام نشه بازم ما سرباز معلم هستیم یا نه لغو میشه امسال؟
    ایشون به من گفتن نه اعزام سرباز معلمی فقط در تیر ماه هستش.
    ولی پشتش گفتن سعی میکنیم حل کنیم این مساله رو و اعزام انجام بشه و صبر کنین تا آخر ماه.

    خبرهایی هم میرسه به گوشمون که انشالله در حال حل شدن هست این موضوع بین آموزش و پرورش و سازمان نظام وظیفه.

    ولی در نهایت من هم مثل شما منتظر اخبار رسمی هستم که تکلیفمون مشخص شه.
    سلام اگه ابان بریم سرباز معلم میشیم یا نه؟
    پاسخ:
    سلام
    حقیقتش من هم اطلاعات کاملی ندارم از اینکه وضعیت به چ هصورت هستش.
    فقط همینو میدونم زمانی که با کارشناسی استخدام تماس گرفتم گفتم که اگر تیر اعزام نشه بازم ما سرباز معلم هستیم یا نه لغو میشه امسال؟
    ایشون به من گفتن نه اعزام سرباز معلمی فقط در تیر ماه هستش.
    ولی پشتش گفتن سعی میکنیم حل کنیم این مساله رو و اعزام انجام بشه و صبر کنین تا آخر ماه.

    خبرهایی هم میرسه به گوشمون که انشالله در حال حل شدن هست این موضوع بین آموزش و پرورش و سازمان نظام وظیفه.

    ولی در نهایت من هم مثل شما منتظر اخبار رسمی هستم که تکلیفمون مشخص شه.
    ببخشید شما مطمئنین که اعزام بچه های شهریور هم به ابان افتاده؟؟
    چون من مطمئنم که قبول شده بودم.اعزامم هم شهریور بود ولی هنوزم همون شهریور هست و تغییری نکرده.
    تا جایی که من میدونم فقط کسایی که اعزامشون تیر بوده افتادن ابان
    پاسخ:
    نه من مطمئن نیستم برای همین عرض کردم به پلیس +10 مراجعه کنید
    م نروی این حساب عرض میکنم که
    چه تیر ماهی ها چ هشهریور ماهی ها وقتی پذیرش شده باشن تو سرباز معلمی یک برگه اعزام جدید خواهند داشت که اعزامی هم هبه تیر خواهد بود
    اگر به فرض مال شمام تغییر پیدا کنه به تیر تمدید شده به آبان

    یه فرضیس در نظر گرفتم
    منبع معتبر همون پلیس +10 هستش
  • سرباز معلم
  • راستی به ما که تاریخ اعزاممون ا شهریور بوده قبل این داستانا 
    اداره آموزش و پرورش به ما گفته بوده برید تعجیل بزنید واسه ١ تیر ماه
    الان این وضعیت پیش اومده و نظام وظیفه گفته هرکی تعجیل بزنه سرباز عادی میره 
    الان تکلیف ما چی میشه دوست عزیز
    ممنون میشم پاسخ بدید
    پاسخ:
    اعزامی های آموزش و پرورش 1 تیر و 1 شهریور بودش یعنی پذیرششون در اصل
    و تا جایی که من میدونم شما نیازی نبود تعجیل بزنید شما اگر شهریور رو هم میدادید آموزش وپ رورش خودش حل میکرد با نظام وظیفه که این درسته شهریوریه اما تو تیر باید بره آموزشی

    حال اگر جزو پذیرفته شدگانید شما اعزامی همه قبول شدگان تا آبان تمدید شده

    برای اطلاع از جزئیات بیشتر بهتره به پلیس +10 مراجعه بفرمایید حتما مشخص میشه که اعزام شما به آبان تمدید شده یا خیر