سرباز معلم | آموزش و خاطرات

سرباز معلم، وبلاگی است که با هدف آموزش گرفتن امریه آموزش و پرورش، رفع مشکلات آن و نقل خاطرات این دوران ایجاد شده است.

سرباز معلم | آموزش و خاطرات

سرباز معلم، وبلاگی است که با هدف آموزش گرفتن امریه آموزش و پرورش، رفع مشکلات آن و نقل خاطرات این دوران ایجاد شده است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
  • ۰
  • ۰

حقوق سرباز معلمی

با سلام خدمت شما دوستان عزیز

تبریک میگم خدمت همه کسانی که تو سرباز معلمی پذیرفته شدن و قراره در این عرصه خدمت کنن.

من بعد از یکسال خدمت واقعا به این نتیجه رسیدم اگر بخوام برای کسی آرزوی خوبی داشته باشم، آرزوی معلم بودن و معلم شدن رو براش دارم.

حس عجیب و جالبیه بخصوص زمانی که در مناطق محروم خدمت کنی و معصومیت بچه ها رو با چشم ببینی.


بعد از مدت ها خواستم مطلبی در مورد حقوق عرض کنم خدمتتون چون برخی دوستان توی نظرات اعلام کردن من یه توضیح مختصر میدم خدمتتون.

در ابتدا عرض کنم خدمتتون که هر ساله حقوق ها دچار تغییراتی میشن و افزایش پیدا میکنن.

توی حکمی که بهتون میدن موارد زیر شامل مبلغی میشن که بهتون تعلق میگیرن البته جزئی هستن.

- حقوق

- حق عائله مندی (برای متاهلین)

- حق اولاد (برای فرزند دار ها)

- حق پوشاک

- حق غذا

- فوق العاده بدی آب و هوا

- فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته

- سایر


برای من مجرد که حق عائله مندی و فرزند ندارم و البته اینم بگم بدی آب و هوا و مناطق کمتر توسعه یافته بسته به منطقه خدمتتون کاملا فرق خواهد کرد و ممکنه کمتر باشه یا اصلا نباشه و یک مورد سایر هست که معلوم نیست چیه و از همه موارد پول بیشتر بهش تعلق میگیره . جالب و عجیبه.


در ابتدا از آموزشی چون پادگان حق غذا و پوشاک و اینارو کسر میکنه چون بهتون میده و البته کسر حق بیمه و در حالت کل حقوقی که تو حکم زده حدود 390 هزار تومن بوده کسر کرده بودن مقداریشو و شده بودن چیزی در حدود 250 هزار تومان

بعد از ورود به مدرسه یک افزایش خوب نصیبمون شد که موردش افزایش حقوق کارکنان نیروهای مسلح بود که جمعش شد 560 هزار تومان که الان اداره حدود 30 40 تومنشو کم میکنه بقیشو واریز میکنه.


بازم میگم برای هر فرد متفاوته چون من خودم تو یک منطقه بد آب و هوا و واقعا محروم هستم این شده حقوق من

امیدوارم مورد استفادتون قرار گرفته باشه.

سوالی بود در خدمتم در حد توان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی