سرباز معلم | آموزش و خاطرات

سرباز معلم، وبلاگی است که با هدف آموزش گرفتن امریه آموزش و پرورش، رفع مشکلات آن و نقل خاطرات این دوران ایجاد شده است.

سرباز معلم | آموزش و خاطرات

سرباز معلم، وبلاگی است که با هدف آموزش گرفتن امریه آموزش و پرورش، رفع مشکلات آن و نقل خاطرات این دوران ایجاد شده است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
  • ۰
  • ۱

برابر اطلاعیه شماره 19 مورخ 95/4/13 اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ، به اطلاع آن تعداد از معلمان وظیفه پذیرش شده سال 1395 می رساند اعزام پذیرفته شدگان برنامه سربازمعلم سال 1395 به مراکز آموزش نظامی ( المهدی بابل ، شهدای کرمانشاه و شهید قاضی طباطبایی تبریز ) در تاریخ 95/4/19 انجام خواهد گرفت . برابر هماهنگی به عمل آمده پذیرفته شدگان موظف هستند در روز سه شنبه مورخ 95/4/15 یا اول وقت روز شنبه مورخ 95/4/19 با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 یا معاونت وظیفه عمومی استان ، نسبت به اخذ برگه اعزام به خدمت خود اقدام و در تاریخ 95/4/19 برای طی دوره آموزش نظامی به عنوان سرباز معلم اعزم شوند . بدیهی است در برگ اعزام به خدمت صادره ، تاریخ اعزام 95/4/1 و تاریخ مراجعه برای اعزام 95/4/19 درج می گردد .

چنانچه پذیرفته شدگان در مورخ 95/4/15 موفق به اخذ برگ اعزام به خدمت به تاریخ 95/4/1 نشوند ، خواهشمند است ساعت 7 صبح روز شنبه مورخ 95/4/19 در محل معاونت معاونت وظیفه عمومی نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی که در انتهای خیابان امامیه تبریز واقع شده است ، حضور یافته و پس از دریافت برگ اعزام ، برابر برگه مربوط نسبت به اعزام اقدام نمایند .

تاکید می گردد هر یک از معلمان وظیفه ای که در تاریخ های یادشده موفق به دریافت برگ اعزام خود نشوند مراتب را به صورت فوری از طریق تماس با شماره تلفن 04135548067 به کارشناسی استخدام اعلام نمایند .


نظرات (۸)

سلام خسته نباشید من سرباز معلمم تاریخ اعزامه همه دوستام درست شده ولی برای من درست نشده احتمال میدم چون بیست و پنج خرداد تعجیل زدم این مشکل پیش اومده حالا میخواستم بدونم شنبه فردا درست میشه یا ن؟؟؟ممنونم
پاسخ:
انشالله
شما تشریف ببرید نظام وظیفه اگر موردی هم بود سریعت با اموزش و پرورش تماس بگیرید
سلام من تعجیل زدم برای یک چهار اوفتادم ارتش وبعد هم رفتم تا اینکه امروز به من زنگ زدن گفتن شنبه برای سرباز معلمی اعزامی حالا چه کنم
پاسخ:
خب باید تشریف ببرید برای اعزام دیگه
واسه من پیام میدم میگه : آخرین وضعیت درخواست پزشکی شما ، اعزام به خدمت.تاریخ ثبت وضعیت 1395/04/13 
به نظرتون شنبه کارم درست میشه 

پاسخ:
انشالله
هنوز خیلیا برگه نگرفتن
شنبه خودشون کسایی که برگه نگرفتن برگشونو میدن
سلام کسی میدونه نظام وظیفه ارومیه کجاست 
 اعزامم یک چهار بود و من رفتم دیدم.  چون روز اعزام رفتم حوزه یه دونه حضور هم خوردم اما وقتی برگشتم خونه گفتن نرو منم نرفتم   حالا هم که رفتم بم میگن باید میرفتی غیبت میخوری گفتم که سرباز معلمم گفتن شاید درست بشه تا روز شنبه بنظرتون درست میشه من که خیلی نا امیدم چون مال همه درست شده الا من 😕😢😠
پاسخ:
انشالله درست میشه
پیگیر باشید
با عرض سلام و خسته نباشید سوال من این بود تمام دوستای من تاریخ اعزاموشون دوست شده برگه سفیدش اومد در صورتی که برای من که سر باز معلم هم هستم چون از کارشناس بپرسیدم تاریخ اعزامم دوست نشده؟؟شنبه صبح درست میکنن هنوز تاریخ اعزامم ١/٨ تو رو خدا یکی جواب بده
پاسخ:
اگر سرباز معلم هستید نگران نباشید مال همه درست شده
اگر منظورتو نسایت هست که مال ما هم هنوز 8/1 هستش ولی تو برگه متفاوته
شنبه که تشریف بردید اونجا برگه رو خواهند داد اگر ندادن و مشکلی داشتین سریعا با اداره تماس بگیرید.
سلام .من تعجیل زدم.و کد ارتش رو زدن بهم .با اینحال پذیرفته نهایی آموزش و پرورش هستم.و محل اموزشی جدیدم مشخص نشده.مردم از نگرانی اگه کسی اطلاع کاملی داره بگه؟
پاسخ:
توضیحات کامل گفته
شنبه به نظام وظیفه برید اونجا درست شد اگر نشد سریعا به شماره آموزش و پرورش کارشناسی استخدام تماس بگیرید
من امروز گرفتم , تو برگه فقط زمان اعزام رو زده , از شما هم همینطوره؟

پاسخ:
بله یکیه مشکلی نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی