سرباز معلم | آموزش و خاطرات

سرباز معلم، وبلاگی است که با هدف آموزش گرفتن امریه آموزش و پرورش، رفع مشکلات آن و نقل خاطرات این دوران ایجاد شده است.

سرباز معلم | آموزش و خاطرات

سرباز معلم، وبلاگی است که با هدف آموزش گرفتن امریه آموزش و پرورش، رفع مشکلات آن و نقل خاطرات این دوران ایجاد شده است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

با سلام دوباره خدمت همه عزیزان

همونطور که مستحضر هستید ثبت نام اولیه به صورت اینترنتی هستش که بعد از این پیش ثبت نام اولیه، یک پرینت از اطلاعات ثبت شده و مدارک مورد نیاز رو در دست داشته باشید و از تاریخ 1395/1/30 تا پایان وقت اداری 1395/2/4به محلی که در فرم انتخاب کردید مراجعه میکنید تا سایر مراحل ثبت نام رو انجام بدید و یک رسید به منزله پایان ثبت نام دریافت کنید.


فرم های ثبت نام هم در لینک زیر برای عزیزان پیوست شده است:

http://bayanbox.ir/info/1151385508270458771/%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85


همچنین به عنوان نمونه تمام مطالبی اعم از امتیاز دهی و توضیحات کاملی که در سایت آموزش و پروش استان آذربایجان شرقی ذکر شده رو میتونید هم از لینک زیر که احتمالا بعد از گذشت از زمان مقرر غیر فعال بشه و هم در ادامه مطلب به صورت کامل کپی شده است.


http://poshtibani.ea.medu.ir/portal/home.php?block=school_dpage&ocode=30000905&pageid=2960


توجه: اگر لینک بالا بعد از موعد مقرر غیر فعال شد دوستانی احتمالا در اینده این مطلب رو میبینن، برای دریافت کامل اطلاعات مندرج به ادامه مطلب مراجعه کنند

  • ۱
  • ۰

یکی از مواردی که حتما دوستان باید به اون توجه داشته باشند این هست که تاریخ اعزام تیر یا شهریور باشه تا بتونن ثبت نام کنن.

سال های قبل ماه های اسفند و اردیبهشت رو هم میپذیرفتن که در آن زمان بخشنامه در اواسط بهمن اعلام میشد از جانب آموزش و پرورش.ولی به علت تغییر سیاست هایی که حداقل برای ما کاملا واضح نیست این بخشنامه از سال قبل ظاهرا در فروردین اعلام میشه.و طبق بخشنامه فقط اعزامی های تیر و شهریور مورد پذیرش هستند.


برخی از دوستان منتظر میمونن بخشنامه بیاد و بعد اقدام به تهیه برگ سبز اعزام و معرفی خودشون به پلیس +10 میکنن که این کارشون ریسک داره.من خودم توی بهمن 1394 خودم رو معرفی کردم به پلیس +10 که میگفتن تاریخ اعزامتون به بعد از شهریور 1395 زده خواهد شد ولی یک مورد بسیار حیاتی که شاید خیلی از دوستان از اون اطلاع نداشته باشن اینه که اگر فرصت داشته باشن میتونن به هر تاریخی که بخوان اعزامشون زده بشه و این شانس خیلی بزرگیه برای کسایی که حتی همین امروز که بخشنامه اعلام شده اقدام کنن و تاریخ اعزامشون رو به تیر یا شهریور بزنن.


بیشتر توضیح میدم.اگر شما از دانشگاه فارغ التحصیل بشین یک سال فرصت دارید از تاریخ فارغ التحصیلیتون که خودتون رو به پلیس +10 معرفی کنید.اگر فرضا مثل من تا تاریخ 1395/6/1 فرصت دارید اگر به پلیس +10 برید توی اون برگه درخواست اعزام یک تاریخ پیشنهادی هستش.اون تاریخ پیشنهادیتون رو اگر همانند من 1395/4/1 بزنید تاریخ پیشنهادی شما مورد قبول واقع خواهد شد.یعنی تاریخ پیشنهادی شما باید خارج از فرصت شما نباشه تا قبول بشه.

اگر دوستانی که فرصت ندارند باید پیگیر باشند تا اگر خدا خواست و شانس باهاشون یار بود و اعزامی های همه رو به تیر یا شهریور زدن اون سری دوستان هم ثبت نام انجام بدن تا به سرباز معلمی برسن.

همچنین ناگفته نمونه میتونن درخاوست تعجیل و یا تمدید رو هم استفاده بکنن که به تاریخ مورد نظر زده بشه که البته این امر به زمان حداقل 1 هفته ای نیاز داره.


برای همه دوستان آرزوی توفیق دارم.

  • ۱
  • ۰

با سلام خدمت همه دوستان عزیز

به عنوان اولین پست و برای شروع کار این وبلاگ، مژده اومدن بخشنامه آموزش و پرورش برای سرباز معلمی سال 1395 رو به شما میدم.

تمامی مطالب با زبان گفتاری و خودمانی درج خواهد شد تا احساس صمیمیت بین نگارنده و خواننده به طور کامل برقرار شود.


لینک مستقیم بخشنامه:

http://edari.medu.ir/IranEduThms/theme2/cntntpge.php?pgid=26&rcid=667


همچنین دوستان توجه کنن که فایل پی دی اف بخشنامه هم ضمیمه شده که دوستان میتونن هم از لینک پایین و هم از لینک بالا دانلود کنن.


http://bayanbox.ir/info/8323403664925801335/1395-710-1