سرباز معلم | آموزش و خاطرات

سرباز معلم، وبلاگی است که با هدف آموزش گرفتن امریه آموزش و پرورش، رفع مشکلات آن و نقل خاطرات این دوران ایجاد شده است.

سرباز معلم | آموزش و خاطرات

سرباز معلم، وبلاگی است که با هدف آموزش گرفتن امریه آموزش و پرورش، رفع مشکلات آن و نقل خاطرات این دوران ایجاد شده است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
  • ۱
  • ۰

با سلام خدمت همه شما عزیزان و گرامیان

خوشحالم بازم در خدمتتون هستم تا چند کلامی دوباره با شما عزیزان سخن بگم.

ما اون ساعت و مکانی که قرار بود اونجا حاضر بشیم، حاضر شدیم.داخل سازمان نظام وظیفه که شدیم تابلوهای متفاوتی اونجا بود که مکان های اعزام رو نوشته بود.ر کس مکان اعزامش رو پیدا میکرد و پشت اون تابلو توی صف می ایستاد.بعد از حدود نیم ساعت برگه های آبی و اصلی اعزام رو به ما تحویل دادن یکی یکی و چون مسیرمون نزدیک بود گفتن خودتون برید.ولی اونایی که مسیرشون دور بود اتوبوس گرفتن براشون.

رفتم پادگان مارو توی سالن بزرگی جمع کردن که دونه دونه وسایلمونو گشتن.گوشیا رو گرفتن همشو و گفتن آخر دوره میدن یعنی الان که مرخصی دادن گوشی رو پس ندادن.پس پیشنهاد میکنم گوشی نبرید.بعد همه رو به صف کردن و بردن داخل.

چون ما زودتر رسیده بودیم فعلا دو سه روز منتظر بودیم بقیه هم از شهرهای مختلف بیان تا برنامه های گردان شروع بشه.

یک گردان شامل چندتا گروهان هستش که تو اسایشگاه ها اقامت دارن.

یک کارت تلفن مخصوص پادگان دادن و 5000 تومان گرفتن یعنی مخصوص پادگان هست و با شیوه خاصی شماره گیری میشه و کارت تلفن های همگانی کاربرد ندارن.

منتظر موندیم یکی دو روز ازمون 20000 تومان گرفتن یه سری اقلام دادن شامل کش،دفترچه،دمپایی،خودکار،گل، 8 قطعه عکس 3*4 و ... که برای همه اجباری بود.

و همچنین لباس و پوتین دادن.لباس و پوتین رو طبق سایز ما دادن یعنی اینطوری نبود که یه چیز بدن و مرخصی بدن و بگن برید تنظیم کنید برگردید.سایز پاتو میپرسیدن یه پوتین میدادن.اگر کوچیک بود تعویض میکردن همونجا و جالب بود این کار.

استحقاقی های معمولی که شنیده بودیم رو ندادن.مثلا حوله، لباس زیر،شامپو، خمیر دندون و مسواک و ... اینارو ندادن و چیزایی که دادن اینا بود:

یک جفت پوتین، یک جفت لباس، دو جفت جوراب، یک عدد چفیه، یک عدد پتو که آخر دوره مال خودمونه مثل پوتین و لباس، ملحفه تشک، ملحفه بالش، واکس و فرچه، یک عدد صابون، یک عدد تاید


در کل عرض کنم خدمتتون که هتل قاضی واقعا هتل قاضیه.تا حالا هیچ سختی تو کار نبوده واقعا خوب  و عالی بود.درسته این پادگان مخصوص دیپلم و زیر دیپلم هست ولی هوای مارو خیلی دارن.فرمانده گردان یا فرمانده گروهان ها خیلی خوب و عالی هستن.

طبق برنامه سین هست کارامون صبح ساعت 3:45 بیدار باش و 10:30 شب خاموشی.بعدش هم کلاس های تاکتیک و اسلحه شناسی و مواردی از این قبل.


اگر از دوستان سوالی داشتن هر زمانی من پاسخگوی آنها خواهم بود.


دوره دوره خوبی هست ترس نداره وقتی اومدین میگین کاش زودتر میومدم واقعا.

یک دفترچه هم بردارید خاطرات هر روزتون رو بنویسید توش.جالب میشه.

چون ما بومی هستیم گفتن هر هفته از 12 ظهر تا جمعه 8 شب مرخصی میدن ولی کسایی که از استان های دور هستن فقط 3 ساعت مرخصی شهری میدن.

منم الان در مدخصی هستم در خدمت شما عزیزان.

نظرات (۱۱)

ادمین منم همون گروهان بودم
تدارکات
گروهان چهار چتتتتته
با سلام....من امریه سرباز معلمی دارم و لیسانس روانشناسی دارم و میخام برم خدمت و سوالم اینه که من در امور بهداری و بهیاری و امداد و کمک های اولیه و....بلدم آیا میتونم در خدمت برم قسمت بهداری پادگان؟؟؟ در ضمن موسیقی و آشپزی هم بلدم_آیا میتونم به آشپزخانه برم؟؟ که اگه برم بهداری یا آشپزخونه شاید آموزشی م آسون تر بشه!!؟ آیا میتونم؟؟؟
پاسخ:
بله اگر توانایی داشته باشید میتونید
یلام
پادگان المهدی بابل کی ترخیص میشید؟
اردو هم می برن؟
سلام .از ۱۹که اعزام شدین کی بر میگردین؟
پاسخ:
گفتن تا 28 ماه مرداد ترخیص خواهیم شد
یعنی اون 19 روزی که گذشته بود جزو خدمت حساب شده بود
من هم پادگان شهید قاضی هستم گردان امام علی گروهان ٥ 
گروهان ما رو خیلی اذیت کردن داریم دیونه می شیم دیگه 
سلام منم گروهان چهار امام علی هستم بومی ام دیروز اومدم و تا ساعت هشت روز یکشنبه مرخصی دارم.
خوبه منم چهار امام علی
دادا کدوم گروهانی 
پاسخ:
گروهان 1 هستم من
سلام دوست عزیز ماهم همون پادگانی خداییش منم خیلی رازیم تا حالا بهمون بی احترامی نکردن برخورد فرماندها مربیا خیلی عالیه در کل اموزشگاه خوبیه  .فقط اگه این تاریخ ترخیص معلوم بشه خوبه 
پاسخ:
بله خیلی خوبه
انشالله معلوم میشه
سلام
ما بابل افتادیم چون تکمیلی بسیج داشتیم ی ساعته کارمون رو راه انداختن برگشتیم شهرمون ..
پاسخ:
ما در حال گذران دوره هستیم
دوره خوبی هست واقعا
کارمیون ندارن اذیت هم نمیکنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی