سرباز معلم | آموزش و خاطرات

سرباز معلم، وبلاگی است که با هدف آموزش گرفتن امریه آموزش و پرورش، رفع مشکلات آن و نقل خاطرات این دوران ایجاد شده است.

سرباز معلم | آموزش و خاطرات

سرباز معلم، وبلاگی است که با هدف آموزش گرفتن امریه آموزش و پرورش، رفع مشکلات آن و نقل خاطرات این دوران ایجاد شده است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
  • ۱
  • ۰


http://edari.medu.ir/IranEduThms/theme2/cntntpge.php?pgid=39&ntcetyp=1&rcid=623

اداره کل آموزش و پرورش استان ...
با سلام و احترام
به اطلاع می رساند؛ با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با سردار کمالی، جانشین محترم اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، مقدمات اعزام سرباز معلمان سال جاری تا چند روز دیگر فراهم می شود. لذا مقتضی است به پذیرفته شدگانی که برگه اعزام 95/4/1 در دست دارند اعلام فرمایید به هیچ وجه در تاریخ مذکور اعزام نشوند و منتظر اعلام تاریخ اعزام جدید و دریافت برگه اعزام آن باشند.

اداره کل امور اداری و تشکیلات


تکمیلی:
آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم این اطلاعیه رو درج کردن و همچنین به اطلاع رسوندن هر اقدامی که قرار باشه توسط مشمولین انجام بشه در سایتشون درج خواهد شد و ماهم سریعا به اطلاع عزیزان خواهیم رسوند.

http://poshtibani.ea.medu.ir/portal/home.php?ocode=30000905&block=announcement&id=13477

متن اطلاعیه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ادامه مطلب درج شد





متن اطلاعیه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

برابر اطلاعیه شماره 14 مورخ 95/3/31 اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ، به اطلاع آن تعداد از معلمان وظیفه پذیرش شده سال 1395 می رساند با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با سردار کمالی جانشین محترم اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ، مقدمات اعزام سرباز معلمان پذیرفته شده سال 1395 تا چند روز آینده فراهم می گردد . بنابراین پذیرفته شدگانی که برگ اعزام به خدمت به تاریخ 95/4/1 در دست دارند ، به هیچ عنوان در تاریخ مذکور به خدمت اعزام نشوند و منتظر اعلام تاریخ جدید اعزام و دریافت برگ اعزام مربوط باشند .

بدیهی است نحوه اقدام بعدی در همین سایت به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید .


نظرات (۸)

سلام من تعجیل زدم و یک هفته هم رفتم ارتش من چه کنم
پاسخ:
شنبه مراجعه کنید هر چیزی باشه اونا مشکلو حل خواهند کرد
نگران نباشید
سلام خسته نباشید من الان نمیدونم چیکار کنم به استان زنگ زدم میگه حل شده دفترچه میاد واستون به پلیس +10زنگ میزنم میگن اعزامتون همون 8/1الان من موندم چیکار کنم تورو خدا اگه درس شده همین امروز بگین اگه نشده باز بگین تا همه راحت بشیم بخدا از استر مردم
پاسخ:
سلام
فعلا که خبری رسمی و قطعی وجود نداره
ماهم منظتریم دوست من
آروم باشید حل شدنش که میشه خیالتون راحت
عجب داستانى شده ها، معلومه نیس چیکا میکنن، یکى میکشه اینور، یکى اونور

سلام
من که تعجیلی زدم و حالا کد دادن که افتادم ارتش عجب شیر
منم نباید برم؟
اگه نرم غیبت میخورم یا نه
از اکوزش و پرورش هم زنگ زدن گفتن نرو.گفتن خودمون حل میکنیم ولی بازم دلم قرص نیست
لطفا سریع جواب بدین.ممنون
پاسخ:
بله دیگه گفتن نباید برید
تو اطلاعیه هم صریحا درج شده
اگر زنگ هم زدن که دیگه حجت تمامه
صبر کنید
فقط خدا فقط خدا فقط خدا
http://edari.razaviedu.ir/
  • علی زینالی
  • آقایون من اصلا نمیتونم وارد سایت بشم و این اطلاعیه رو ببینم
  • محمد جمال زاده
  • سلام ،خدایا شکرت ، مرسی از اطلاع رسانی منم منتشر میکنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی