سرباز معلم | آموزش و خاطرات

سرباز معلم، وبلاگی است که با هدف آموزش گرفتن امریه آموزش و پرورش، رفع مشکلات آن و نقل خاطرات این دوران ایجاد شده است.

سرباز معلم | آموزش و خاطرات

سرباز معلم، وبلاگی است که با هدف آموزش گرفتن امریه آموزش و پرورش، رفع مشکلات آن و نقل خاطرات این دوران ایجاد شده است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

با سلام دوباره خدمت همه دوستان عزیز.میخوام امروز کاملا براتون شرح بدم که در موقع مصاحبه حضوری چه کارایی انجام بدین و چه جیزهایی کلا ازتون میپرسن.


روز قبل از مصاحبه حدودا ظهر ساعت 2 تماس گرفتن که فردا ساعت 9 صبح بیا فلان جا برای مصاحبه حضوری.آدرس رو دادن و گفتن شناسنامه و کارت ملی هم همراهتون بیارید.اینجا به هر حال مشخصه که یک طوری زنگ میزنن که طرف مثلا یک هفته فرصت نداشته باشه بره ندونسته هاشم یاد بگیره.چون مواردی پرسیده میشه که به این امر مربوطه.

رفتم برای مصاحبه که دیدم چند نفری هم هستن هم خانوم هم اقا که کلا محل گزینش بود. بعد صدا کردن رفتم پیش یک اقایی که شروع کنه به مصاحبه.


قبل از شروع طرح سوالات چند تا موردی بگم بهتون که رعایتش خوبه براتون:

1: لباسسی بپوشید که سنگینی و متانت تیپتون حفظ بشه.یعنی لباس آستین کوتاه نپوشید.لباس مارک دار خاص که مارکش گنده باشه تو چشم باشه نپوشید.سعی کنید با شلوار پارچه ای یا کتان با پیراهن که استین کوتاه نباشه و حالا یک کتی هم بپوشید خوب میشه.

توضیح: این موارد برای گول زدن ظاهر افراد شاید بشه گذاشت ولی توجه به این نکته رو داشته باشید خانواده هایی که ده تا بیستا بچه در اختیارت برای آموزش گذاشت از پوشش و حرف و سکنات شما الگو برداری میکنن.اصولا هم اخلاقیش اینه که شما با یک تیپ منظم و رسمی تری در سر کلاس حضور داشته باشید و تو مصاحبه به نوعی میخوایید نشون بدید من تو کلاس با این نوع تیپ حضور خواهم داشت.اونا کاری ندارن تو بعد از خدمت چطوری میخوای باشی اونا انتظار دارن در حین خدمت و داخل کلاس رعاست کنید.همین


2: ریشتون رو از ته نزنید با ماشین های خاص یا پیلت نزنید.ریشه های مدل ها مختلف که بزی یا پروفسوری یا این قبیل رو نذارید.موهای سرتون رو مدل خروسی نزنید.سعی کنید ساده باشید و مد زده نباشید.

توضیح: کلا از لحاظ ظاهری به نوعی باشید که خارج از عرف جامعه نباشه و البته مطابق با حرفایی که در بعد مطالبم میگم هماهنگ باشید.


3: استرس نداشته باشید و اصلا هیچ نگرانی نداشته باشید.نه اونجا قراره شکنجه بدن نه چیزی.اتفاقا افرادی که اونجا هستن شرایط شمارو درک میکنن از لحاظ نگرانی یا استرس و صمیمیتر برخورد میکنن تا نگران نباشید.و اینم بدونید از دونسته هاتون سوال میپرسن.هر فردی تو زندگیش اصول اخلاقی و اعتقادی رو باید رعایت کنه و این لازمه.هر چیزیم بپرسن از این قبلی میپرسن.پس هیچ نگرانی نداشته باشید.


توجه: برای شروع مصاحبه و سوالات به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  • ۱
  • ۰

با عرض سلام دوباره خدمت دوستان عزیز

امروز مصادف با ولادت امام حسین و فردا هم ولادت حضرت ابوالفضل هستش که تبریک میگم به همتون.


بعد از ثبت نام و جمع بندی امتیازات و البته یک تحقیق از شما یک لیست اولیه رو آموزش و پرورش بیرون داد که پذیرفته شدگان هستند.حالا چرا لیست اولیه چون این حق رو به همه دوستان قائل شدن که اگر شخصی امتیازش از اون حدی که باید باشه پایینه و موردی رو محاصبه نکردن برن و درخواست تجدید نظر کنن.


برای خود من به محل سکونت اومدن و از همسایه ها پرس جو کردن و یا حتی به دانشگاه محل تحصیل و دوستانی که در فرم نوشتین زنگ زدن و پرسیدن که شاید من بی خبرم.مهم اینه در نظر داشته باشید که تحقیق به صورت خوب انجام خواهد گرفت.



تو لینک زیر هم لیست قبول شدگان رو میتونید مشاهده کنید.این لیست برای استان آذربایجان شرقی هستش که مسلما برای استان ای دیگه متفاوت خواهد بود.من لیستو قرار میدم تا با نحوه کار آشنا شید:


http://bayanbox.ir/info/8222042166005164718/sarbaz1395-1

و یا از لینک مستقیم خود سایت آموزش و پرورش میتونید بگیرید این فایل رو:

http://10.30.170.46/portal/fileLoader.php?code=80a3884b9640602999d8f21462341780


بعد از انتشار لیست باهام تماس گرفتن تا به مصاحبه حضوری برم سراغشون.اطلاعات کامل در مورد مصاحبه و سوالات مورد نظرشون رو من تو پست بعدی براتون کامل خواهم گذاشت.



توجه: لطفا ادامه مطلب رو مطالعه کنید.

  • ۱
  • ۰

بعد از پیش ثبت نام اینترنتی، تمامی مدارک رو میدین به متصدی این امور در آموزش پرورش منطقه ای که در ثبت نام انتخاب کردین.

بعد یک رسید به عنوان اینکه کارهاتون تموم شده به شما تحویل داده میشه

بعد باید منتظر بمونید یک تحقیق محلی و احتمالا یک مصاحبه انجام بگیره و از طریق سنجش امتیازات، اعلام قبولی هستش.


ممکنه برای برخی دوستان این گواهی بسیجی فعال سوال باشه.شما باید برید پایگاهی که از اونجا عضو فعال شدید سپس یک نامه میگیرید و بعد به حوزه و سپاه اون ناحیه یا منطقه که تایید کنن شما چند سال عضو عادی بودین و چند سال عضو فعال.و بعد اون برگ هرو همراه مدارک تحویل بدید.

دقت کنید کارت عضویت شما ملاک نیست.ملاک اون نامه هستش.


برای همه دوستان آرزوی توفیق دارم.

اگر بازم موردی بود که حائز اهمیت بود حتما خدمتتون عرض خواهم کرد