سرباز معلم | آموزش و خاطرات

سرباز معلم، وبلاگی است که با هدف آموزش گرفتن امریه آموزش و پرورش، رفع مشکلات آن و نقل خاطرات این دوران ایجاد شده است.

سرباز معلم | آموزش و خاطرات

سرباز معلم، وبلاگی است که با هدف آموزش گرفتن امریه آموزش و پرورش، رفع مشکلات آن و نقل خاطرات این دوران ایجاد شده است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
  • ۱
  • ۰

با عرض سلام دوباره خدمت دوستان عزیز

امروز مصادف با ولادت امام حسین و فردا هم ولادت حضرت ابوالفضل هستش که تبریک میگم به همتون.


بعد از ثبت نام و جمع بندی امتیازات و البته یک تحقیق از شما یک لیست اولیه رو آموزش و پرورش بیرون داد که پذیرفته شدگان هستند.حالا چرا لیست اولیه چون این حق رو به همه دوستان قائل شدن که اگر شخصی امتیازش از اون حدی که باید باشه پایینه و موردی رو محاصبه نکردن برن و درخواست تجدید نظر کنن.


برای خود من به محل سکونت اومدن و از همسایه ها پرس جو کردن و یا حتی به دانشگاه محل تحصیل و دوستانی که در فرم نوشتین زنگ زدن و پرسیدن که شاید من بی خبرم.مهم اینه در نظر داشته باشید که تحقیق به صورت خوب انجام خواهد گرفت.



تو لینک زیر هم لیست قبول شدگان رو میتونید مشاهده کنید.این لیست برای استان آذربایجان شرقی هستش که مسلما برای استان ای دیگه متفاوت خواهد بود.من لیستو قرار میدم تا با نحوه کار آشنا شید:


http://bayanbox.ir/info/8222042166005164718/sarbaz1395-1

و یا از لینک مستقیم خود سایت آموزش و پرورش میتونید بگیرید این فایل رو:

http://10.30.170.46/portal/fileLoader.php?code=80a3884b9640602999d8f21462341780


بعد از انتشار لیست باهام تماس گرفتن تا به مصاحبه حضوری برم سراغشون.اطلاعات کامل در مورد مصاحبه و سوالات مورد نظرشون رو من تو پست بعدی براتون کامل خواهم گذاشت.



توجه: لطفا ادامه مطلب رو مطالعه کنید.


در مورد لیست پذیرفته شدگان عرض کنم خدمتتون و لینک مربوطه رو از سایت بذارم تا اطلاعیه هارو کامل مشاهده بفرمایید:


http://poshtibani.ea.medu.ir/portal/home.php?ocode=30000905&block=announcement&id=11680

http://poshtibani.ea.medu.ir/portal/home.php?ocode=30000905&block=news&id=111212


اما چون احتمال داره بعد از گذشت زمان این لینک ها از کار بیفتن و غیر فعال بشن من متن رو اینجا براتون کپی میکنم:



اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در خصوص اسامی پذیرفته شدگان امتیازی طرح معلم وظیفه (سرباز معلم)

پیرو اطلاعیه مورخ 95/1/29 ، بدین وسیله فهرست اسامی و مشخصات پذیرفته شدگان امتیازی طرح معلم وظیفه ( سرباز معلم ) که تقاضای آنان در مرحله اول مورد موافقت اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی قرار گرفته است به شرح ذیل اعلام و توجه داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد :

  1. صلاحیت اشتغال پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره به منظور استعلام صلاحیت اشتغال به هسته گزینش نیروی انسانی استان ارسال شده است . چنانچه صلاحیت اشتغال هرکدام از پذیرفته شدگان اصلی مورد موافقت هسته مذکور واقع نگردد از پذیرفته شدگان ذخیره به جایگزینی آنان استفاده خواهد شد .
  2. اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از اعلام نظر هسته گزینش از تاریخ 95/3/1 لغایت 95/3/10 در سایت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به نشانی poshtibani.ea.medu.ir اعلام خواهد شد . داوطلبانی که نام آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام نگردد بایستی در موعد مقرر نسبت به اعزام عادی خود اقدام نمایند در غیر این صورت این اداره کل در قبال غیبت آنان مسئولیتی نمی پذیرد .
  3. از پذیرفته شدگان ارجمند مرحله امتیازی تقاضا دارد مشخصات شناسنامه ای خود به ویژه کد ملی ، مدرک تحصیلی و تاریخ اعزام خود را به دقت کنترل نموده و هرگونه مغایرت را به کارشناسی استخدام اداره کل به شماره تلفن 04135548067 اعلام نمایند .
  4. داوطلبان گرامی لازم است ، نسبت به کنترل مجموع امتیاز خود اقدام نموده و در صورتی که امتیاز هرکدام از عوامل امتیازآور با وجود ارایه مدارک لازم به مدیریت ها و ادارات آموزش و پرورش (به هنگام ثبت نام) ، اعمال نگردیده است ، موارد مغایر را با ارایه مدارک مستند به منظور بررسی مجدد حداکثر تا مورخ 95/2/20 به کارشناسی استخدام اعلام نمایند . بدیهی است به مدارک جدید که پس از ثبت نام ارایه گردد ترتیب اثر داده نمی شود .

تذکر مهم : از داوطلبان تقاضا دارد در کنترل عوامل امتیازآور خود دقت نمایند . بدیهی است پس از اتمام مهلت یادشده ، هیچ اعتراضی از سوی داوطلبان قابل پذیرش نخواهد بود.

  1. چنانچه در برگه اعزام به خدمت هر کدام از پذیرفته شدگان غیبت یا کسری خدمت درج شده باشد و در بررسی مدارک این قبیل داوطلبان ، درج غیبت یا کسری خدمت در برگه اعزام به خدمت نظام وظیفه مورد توجه کمیته بررسی مدارک قرار نگرفته و اسم وی برخلاف بخشنامه وزارتی و اطلاعیه این اداره کل به صورت اشتباهی در فهرست پذیرفته شدگان آمده است ، لازم است چنین داوطلبی مراتب را حداکثر تا مورخ 95/2/20 به کارشناسی استخدام اداره کل اعلام و پس از دریافت اصل برگه اعزام به خدمت از این اداره کل ، به صورت سرباز عادی به خدمت نظام وظیفه اعزام گردد . مسئولیت ناشی از عدم اعزام در تاریخ مقرر و در نتیجه غیبت چنین داوطلبی متوجه خود داوطلب خواهد بود و این اداره کل هیچ مسئولیتی در قبال این قبیل داوطلبان ندارد .
  2. مدارک داوطلبانی که تقاضای آنان مورد پذیرش کمیته مذکور قرار نگرفته است حداکثر تا مورخ 95/2/30 به محل ثبت نام داوطلبان اعاده خواهد شد . لازم است این قبیل داوطلبان پس از دریافت اصل برگه اعزام به خدمت ، در موعد مقرر خود را به نظام وظیفه عمومی استان معرفی نماید . مسئولیت ناشی از عدم اعزام در تاریخ مقرر و در نتیجه غیبت چنین داوطلبی متوجه خود داوطلب خواهد بود .
  3. چنانچه هسته گزینش آموزش و پرورش استان با اشتغال سرباز معلمی هر یک از پذیرفته شدگان موافقت ننماید مراتب به اطلاع داوطلب خواهد رسید تا در تاریخ مقرر به خدمت نظام وظیفه اعزام گردد .
  4. فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی طرح معلم وظیفه در تاریخ 95/2/25 ( به منظور صدور برگه اعزام به خدمت به تاریخ 95/4/1 ) به وزارت آموزش و پرورش ارسال خواهد شد . چنانچه هر کدام از پذیرفته شدگان نهایی به هر دلیلی مایل به اشتغال به عنوان معلم وظیفه نباشد حداکثر تا مورخ 95/2/24 فرصت دارد تا انصراف خود را از سربازمعلمی اعلام نماید . در غیر این صورت پس از تاریخ فوق انصراف داوطلب به هیچ عنوان قابل پذیرش این اداره کل نخواهد بود .
  5. همانطور که در اطلاعیه مورخ 95/1/29 درج شده بود ، انتخاب معلم وظیفه مورد نیاز ، براساس سهمیه اختصاص یافته به استان ( فوق لیسانس 45 نفر - لیسانس 75 نفر - فوق دیپلم 25 نفر ) با اولویت مجموع امتیاز مکتسبه داوطلب از عوامل امتیاز آور صورت گرفته و امتیاز داوطلبان فوق دیپلم ، لیسانس و فوق لیسانس برای انتخاب شدن به عنوان معلم وظیفه به طور جداگانه محاسبه و در پذیرش آنان اعمال گردیده است .

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمائید .

کمیته جذب معلم وظیفه اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی